23 Eylül 2012 Pazar

Vichy Idealia Ile Tanışın

Vichy’nin yeni kremi Idealia, yeni nesil bakım kremi pürüzsüz, ışıltılı bir cilde kavuşmanızı sağlıyor.Ayrıca kullanmaya başlandığı ilk aydan itibaren leke ve kızarıklıklar da,gözenek ve kırışıklık görünümünde azalma sağlıyor.Cildinizin kalitesini iyileştiren yeni nesil bakım kreminin biyoteknolojiyle elde edilen eşsiz bileşimiyle cilde katman katman etki ediyor.İçeriğinde Kambucha,Vitamin,Polifenol ve doğal olarak AHA bulunmakta.Aynı zamanda rahatlatıcı ve yatıştırıcı,nadir minerallerce zengin Vichy Termal Spa suyu içeriyor.
Vichy Idealia'yı ilk sen denemek istiyorsan vakit kaybetmeden Vichy Türkiye Facebook sayfasından kazanma şansı yakalayabilirsin.




5 yorum:

  1. Selam, öncelikle blogun hayırlı olsun bende benimkine beklerim. Vichy daha önce başka bir rünün kullanmıştım. ama kremini kullanmamıştım bakalım sansımızı deneyelim :) http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,aynı şekilde bende Vichy den cilt temizleme ürünlerinden kullanmıştım,denemekte de fayda var:)

      Sil
  2. 1 aylık kullanım sonucunda etkisini fark edeceğiniz bir bakım ürünü kesinlikle 1 ay boyunca sabah akşam kullandığınızda iddia ettiklerinin gerçek olduğunu göreceksiniz.Kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. eczaneden aldığım tester çok iyi gelmiş gözeneklerim küçülmüştü.orjinal kremi aldım ama hiç tester gibi iyi gelmedi.acaba tester formülleri farklı olabilir mi diye düşünüyorum şimdi.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)