1 Ekim 2012 Pazartesi

Avon Alışverişim

Herkese merhaba :) Avon markasını bilmeyen,duymayan yoktur herhalde.Katalog alışverişleri her ne kadar bana cazip gelse de, kendimi alışveriş yapmış gibi hissetmiyorum internet üzerinden de alışveriş yaptığım da da böyle hissediyorum.Nedense sanki hiç bir şey almamış gibi oluyorum ama ev dolup taşıyo :) dur demek lazım ama nasıl? 

Her neyse ürünlere geçelim :)

Aldıklarım:
Solutions Tazeleyici Jel Temizleyici
Advance Techniques Saç Spreyi
Super Extend Extreme Maskara
Color Trend Kiss 'n' Go Lipstick

Advance Techniques Saç Spreyinin görselini eklemeyi unutmuşum onun hakkında da bilgi vermek isterim.Daha önceden de kullanıp memnun kaldığım bi spreydi. Başka spreylerde kullanmıştım ama bu indirimdeydi ve daha önceden kullandığım bi ürün olduğu için sipariş ettim.Benim istediğim Sıkı Tutuş sağlayan özelliği olan.Günlük saçımı şekillendirdikten sonra sabitlemek için kullanıyorum.Adı ürkütmesin öyle aman aman bi sıkı tutuş sağlamıyo yani saçı çok çok sert yapmıyo zaten çok sert yapmadığı için memnunum.Sıktığım zaman saçımda sprey görünümü vermiyo ve saça dokunduğunuzda sertlik olmuyo, kısaca tavsiye ederim :)


Super Extend Extreme - Uzun Gösteren Maskara aldığım renk siyah 
Sadece bir defa kullandığım için ürün hakkında çok fazla yorum yapamıyorum uzun kirpiklere sahibim ve uzun görünümlü kirpikleri seviyorum bu yüzden tercih ettim.


Solutions Tazeleyici Jel Temizleyici Kuru-Normal cilt tiplerine uygun bir temizleyici 150ml. Sabah uyandığımda ve makyajımı temizledikten sonra cildimi temizlemek için kullanıyorum beğendim ancak tek sorunum gözlerimi yakıyo olması biterse tekrar alır mıyım bilmiyorum ancak başka ürünleri denemek isterim.

Color Trend serisi yenilendi ve çokta iyi oldu adına yakışır bi hal aldı bence:) yeni haliyle görünümleri ve renkleri beni oldukça etkiledi ve hemen 2 ruj seçtim. mat renkli rujları seviyorum ama bu rujlar kremsi yapıya sahip olduğu için dudakta çok mat durmuyor maalesef ama renklerini çok sevdim :)


aldığım renkler Flirt ve Pink Holiday.


Solutions Tazeleyici Jel Temizleyici 8.00
Advance Techniques Saç Spreyi 6.00
Super Extend Extreme Maskara 13.00
Color Trend Lipstick 5.00 (adet fiyatı)


Sevgiler :) Renkli Günler

9 yorum:

  1. Avon anne teyze mesleğidir candır canandır :D
    Avonsuz bir ergenlik nasıl olurdu bilmiyorum :P

    YanıtlaSil
  2. avon sen olmasan biz napardık :)))

    YanıtlaSil
  3. rıMelleri cidden guzel dıGer markalaRdan hıcbır farKı yok benCe gayet guzeldiR bu markanın rımellerı gıdıpTe 30 tl vermem bır rımele ....

    YanıtlaSil
  4. bıde burdakılerı hıc kllanmadım canım temzleme jelı falan nasıl memnunmusun spreyı falan nasıl kokusu nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme jelinden memnun kalmadım cildim kuru bu ürünü de cilt tipime göre seçmiştim ancak daha da kurutuyor o yüzden kullanamadım açıkçası benim cildime uymadı..saç spreyi güzel kokusu da iyi idare eder ama illaki alınmalı mı dersin hayır yerine başka markalar da tercih edilir

      Sil
    2. anladm oleyse hıc almam zaten cIlt urunlerını pek sevmıyorum saç serumu bıtane bayılıyorum ona ... evet bu sprey yerıne gliss elseve alınabıliR kokuları muthiş..

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)