16 Ekim 2012 Salı

Günün Karikatürü ***


Azıcık gülelim demi yahu :)

17 yorum:

  1. nihahaha :DDD hahah bu guluşun vıdeosuna bakk
    http://video.mynet.com/gazi_akyuz/Tersten-Gulen-Kiz/355456/

    :))))))

    YanıtlaSil
  2. ızledınmıii:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baya gluorr kız neye gluor cok merak eddım ben baya eskiii bu vıdeO :D tee orta oKul zamanmda ızlemısdım kanımcaa

      Sil
    2. ilginç bi gülüş ya bişiye benzetemedim :D

      Sil
    3. ognden bnde bole guluyorum niahahha :DDDD niahhh

      Sil
    4. ben guldukCee sende guluyorsnn ama bakkk:DDnıahahah

      Sil
    5. :))))) sen zaten hep güldürüyosun beni ya

      Sil
    6. allah bozmasın ısdee k ızz heb gull bolE baska nabcaz bu dunyada aglarsaa anam aglaR demışleRR..:D

      Sil
    7. :S:D::DDD
      :P
      :0)
      :-)
      :p)
      =)

      Sil
    8. başka gülüş kalmadı kız ben napcam 8D

      Sil
    9. yasıkk :DDD
      :C ağla :DDDDDD gulme kıss yarın ağlarsın bakk cok guldünn gEnee:DD

      Sil
    10. aa yok ben inanmam öyle şeylere :))

      Sil
  3. aa aman amann aaaa aaaaayy yok bende ınanmam kıss oylesıne demışştım zatenn


    :)))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)