15 Ekim 2012 Pazartesi

Kalyon 226

Merhabaaaa...

Bugün rengine vurularak bir oje aldım ve eve gelir gelmez sürdüm fotoğraflarını çektim ve sizinle paylaşmak istedim :) Nude tonları çok severim. Aslında oje olsun da sevmeyeceğim renk yoktur :) Her rengin ayrı bir güzelliği var ama Kalyon 226 vazgeçemeyeceğim renkler arasında yerini aldı. Bugüne kadar ojelerimden biten olmadı, ancak kuruyunca çöpe gittiler ama bu rengi bitireceğimden ve yerine aynısını alacağımdan eminim. Bu rengi tırnaklarıma çok yakıştırdım tenimin rengindeki bu ojeyi sürünce de ellerim çok saf ve temiz göründü bu görüntüyü de çok sevdim:) french ve nude tonu ojeler ellere güzel bir görünüm katıyor bence..

Kalyon ojeler hakkında bilgi vermem gerekir mi bilmem ama çoğunuz bilirsiniz fırçası çok kalın değil,ince bir fırçaya sahip sürümü kolaydı yalnız ben 2 kat sürdüm bir tırnağıma bir kat fazla sürdüm baloncuklar oluştu o yüzden 2 kat sürmek yeterli.





Kalyon 226

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)