4 Ekim 2012 Perşembe

Hediye paketinde ne olmasını istersin?

Herkese merhaba :)



Blogumu açalı yaklaşık 2 hafta oldu ve ilk hediye çekilişimi düzenlemek istiyorum.Çekiliş sonucunda 1 kişinin kazanacağı güzel hediyeler düşünüyorum.Ama sizlerinde fikrini almak istedim sizin düşünceleriniz de benim için çok önemli.Hediye olarak ne olmasını istersiniz belirtirseniz ona göre hediye paketimi hazırlayıp yakın zamanda ilk çekilişimi başlatmak istiyorum.
Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

Öpücükler!!

36 yorum:

  1. slm canım mis kokulu bi parfüm hiç fena olmas : )

    YanıtlaSil
  2. kışlık hırka-ayakkabı-kazak çok güzel olur
    ayrıca bizlere sorduğunuz içinde çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Max factor rimel hiç fena olmaz.))

    YanıtlaSil
  4. Far paleti ve makyaj fırçaları olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir kitapla birkaç tane deco tape ( şu renkli desenli mini bantlar) çok süper hediye olurdu bana,zaten o bantlardan bulamıyorum hiçbiryerde:D

    YanıtlaSil
  6. parfüm çok güzel olur

    YanıtlaSil
  7. güzel bir roman hic fena olmazdı cnm

    YanıtlaSil
  8. SAHRA MELEK DİYORKİ:GÖNLÜNDEN GEÇEN EN GÜZEL ŞEY OLSUN PAKETTE :)))

    YanıtlaSil
  9. agönlünden geçen en güzel şey olsun pakette :))))

    YanıtlaSil
  10. şekerim parfümeri makyaj ürünleri süper oluuuuur:))))

    YanıtlaSil
  11. bencede senin ilk kampanyan içinden ne geliyorsa onu koy farketmez cnm :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba kol saati olabilir, güzel kokulu bir parfüm olabilir,güzel bir roman en güzeli olur bence, canım

    YanıtlaSil
  13. merhaba bence makyaj seti olsun olsun olsun olsun

    YanıtlaSil
  14. bot ve ayakkabı olabilir

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. aslında hediyeyi yorumlarınıza göre belirlemek istiyorum ama hediye çekilişini başlatacağım zaman fotoğraflayıp öyle çekilişi başlatacağım. o yüzden hediye olarak giyim düşünmüyorum çünkü herkesin bedenine,ayak numarasına göre önceden belirleyemem herkesin kullanabileceği ürünlerden hediye etmek istiyorum :)

      Sil
  16. ilk çekilişin canım gönlünden ne koparsa olabilir...
    herkese hitap eden şeylerde olabilir ama tabi çoğunluğun kararı önemli =)

    YanıtlaSil
  17. TAKI OLABİLİR CANIM YADA MAKYAJ MALZEMESİ MESELA RUJ RİMEL GÖZ KALEMİ HERKEZİN KULLANDIĞI ŞEYLER:)

    YanıtlaSil
  18. Avon'dan güzel ürünler olabilir :)

    Takipçinizim, ilk çekiliş duyurunuzu da Facebook'ta paylaştım.

    Hayırlara vesile olsun.

    Başarılı bir blogger olman dileği ile Tuğçe'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu efendim biz teşekkür ederiz, ürün tanıtımların çok güzel zaten, hediye çekilişine de katılmak büyük zevk bu yüzden.
      Eminim güzel bir hediye veya hediyeler olacaktır hediye paketinin içinde.
      Bol şans diliyorum kendime:)

      Sil
    2. tekrar teşekkür ederim :) hediye çekilişimi çok yakında başlatacağım katılımınız büyük mutluluk verecek :)

      Sil
  19. Merhaba..Blogunuz hayırlı olsun...Hediyeniz parfüm,siyah rimel,siyah göz kalemi ve bellek olabilir mesela...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hediye olarak kozmetik bi paket hazırlayacağım galiba :)

      Sil
  20. slm slm izleyiciniz oldum bloğunuz hayırlı olsun
    makyaj ürünleri veya dekoratif hediye olabilir

    YanıtlaSil
  21. bloğunuz hayırlı olsun bebekler içide bişey olursa ne güzel olurlar hep annler değil azcıkta minikler sevinsin:)

    YanıtlaSil
  22. öncelikle hayırlı olsun:) bence bi bayan kıyafeti olabilir. kıyafete doyamadım bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) beden açısından sorun yaşamamak için ilk çekilişimde kıyafet düşünmüyorum ama ileride olabilir :)

      Sil
  23. öncelikle hayırlı olsun cnm eminim sen en güzelini seçersin bizler için ben sana bırakıyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Hediye denince aklıma direk kitap geliyor. Kitap yerine kırtasiye ürünü de olabilir. Aslında en güzeli sürpriz olması.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)