7 Aralık 2012 Cuma

Chanel'in En iyi 10 Parfümü

Parfüm dendiğinde akla ilk gelen markalardan biri olan Chanel, benim de vazgeçilmezlerim arasında.
Daha önceden de bahsetmiştim bayıla bayıla vazgeçemediğim kokum Chanel Chance.

Şimdi sizlerle Chanel'in en iyi 10 parfümü ve içeriğini paylaşmak istiyorum.


1- Chanel No5

İçeriği: Sandal ağacı, ylang ylang, amber, portakal çiçeği, aldehidler, gül, yasemin, paçuli.












2- Chanel Coco

İçeriği: Portakal çiçeği, mandalina, yasemin, sandal ağacı, gül, vanilya
















3- Chanel Chance

İçeriği: Yasemin, vanilya, sümbül, amber, beyaz misk, gül, sedir, iris özü, paçuli.












4- Chanel Gardenia

İçeriği: Yasemin, portakal çiçeği, sandal ağacı, gardenya, sümbül, karanfil, adaçayı, paçuli.


















5- Chanel No19

İçeriği: Floransa süsenleri, mayıs gülleri.

















6- Chanel Coco Mademoiselle 

İçeriği: Gül, yasemin.















7- Chanel Coromandel

İçeriği: Amber, benzoin.

















8- Chanel Cristalle

İçeriği: Mandalina, limon, şeftali, sümbül, hanımeli, yasemin.

















9- Chanel Allure

İçeriği: Vanilya, yasemin, gül, nilüfer.
















10- Chanel Jersey

İçeriği: Vanilya, amber çiçeği.

3 yorum:

  1. ımm koklamam lasımm...:)
    ıcerıgı vanılya odunsu olan şeylerden çok hoşlaşıyorum ben çiçeksiler bana gore degıl temımede gıtmıyor esmerlerde buram buram kokuyor ama cıçeksiler anamıyoree...

    YanıtlaSil
  2. harika kokular bunlar, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)