11 Aralık 2012 Salı

Wish Aksesuar Hediye Çekişi Kazananları

Öncelikle şartları gerçekten okuyup gerçekleştiren arkadaşlara teşekkür ediyorum. 

Zorunlu şartları tamamlamayan arkadaşları eledim. Kimsenin hakkını yememek için tek tek kontrol ettim ve çoğunlukta zorunlu şart olan Wish Aksesuar Facebook sayfasını beğenip,paylaşmaktı çoğu kişi paylaşmamış,paylaşmış veya link vermeyi unutmuş. Ayrıca paylaşım linklerini doğru vermeyenlerde çoktu onları da elemek zorunda kaldım. Çünkü not olarak belirtmiştim duyuru yani paylaşım linklerini yorumunuzda belirtin,profil linklerinizi yazmayın geçersiz sayılacaktır diye. Ama dikkate alınmamış diye düşünüyorum. Direk beğendim,paylaştım yorumları yapanlarda olmuş. Şartların dikkate alınmamasına üzüldüm. Dikkate alıp,paylaşan ve yorumlarında geçerli linkleri belirten arkadaşlara çok çok teşekkür ediyorum. Yorum yapıp katılan tüm arkadaşların geçerli olup olmadığını yanıtladım buradan bakabilirsiniz. Geçerli linkler arasından Random.org ile kazananı belirledim.




Toplamda 44 kişi katıldı,ancak geçersiz link,eksik paylaşım,adsız ve şartları gerçekleştirmeden yorum yapan kişilerin katılımı geçersiz sayılmıştır. Geçerli katılım gösteren 19 kişi arasından kazanan 3 kişiyi Random.org ile belirledim.Kazanamadım diye üzülmeyin,takipte kalın! :)



*** TEBRİKLER ***


 1-light pink
2-deniz öz
 3-Neşeli23

Kazanan kişileri tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini (adres,telefon,ad-soyad) tqc.dmr92@gmail.com adresine göndermelerini bekliyorum. 



***

Ayrıca bugün 300 kişi olduk. Herkese sonsuuuuz teşekkürler,sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)