8 Ocak 2013 Salı

Burt's Bees Hand Salve

Burt's Bees ürünlerini duymayan kalmamıştır herhalde. Doğallığıyla meşhur bir marka. Ayrıca doğallığına ve ürünlerine ciddi anlamda hayranlık duyuyorum. 






Öncelikle Burt's Bees ürünlerini nerede bulabilirsiniz ondan bahsetmek istiyorum.Maalesef ki Türkiye'nin her yerinde bulmanız mümkün değil. Boyner Mağazalarından veya bazı internet sitelerinde satışı yapılıyor,oralardan temin edebilirsiniz. Benim en çok merak ettiğim iki ürünü var.Biri tırnak bakımı kremi diğeri ise lip balmları. Üstelik Boyner mağazalarında yada internet satışlarında olmayan henüz Türkiye'ye gelmeyen bir çok ürünü bile bulunuyor.Onlarında en kısa zamanda Türkiye'ye gelmesini ve satışa sunulmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bu ürün ise henüz Türkiye'de satışı olmayan ama en kısa sürede gelecek olanlardan.:)


Gördüğünüz gibi vazelin gibi bir yapısı var. Hani bazı el kremleri sürünce cilt rengini açar ya bu üründe öyle bir sorun yok. Sürdüğünüz zaman şeffaf bir görünüm oluyor yağlı gibi tabi bir süre sonra cildiniz emiyor ve yapış yapış el kremleri gibi bir rahatsızlık vermiyor.


%98 doğal olan bu ürün,doğallığıyla gönlümü fazlasıyla çaldı. Sadece tek bir kusura var kokusu. Tabii oda bana göre bir kusur. Çünkü cilt bakım ürünlerinde kokuya önem veren biriyim.Kokusu ağır ve yoğun olan ürünleri pek sevmiyorum. Üstelik bu ürün lavanta kokulu,ürünün kapağını ilk açtığınızda yoğun bir lavanta yada vicks kokusu geliyor. Ama kremi elinize sürdükten kısa bir süre sonra o koku gidiyor. Yani bu koku sorununu sadece kapağını açtığınızda yaşıyorsunuz daha sonra elinizdeki yumuşaklığı hissettiğinizde hiçbir sorun kalmıyor :)

Ellerim çok fazla kurumuyor,aslında sürekli nemlendirici uyguladığım için kurumasına izin vermiyor olabilirim. Ellerim dışında dirseklerim de kuruluk hissettiğim zamanda uyguluyorum ve işe yarıyor. Zaten bu ürün çok çok kuruyan ve yoğun nemlendirmeye ihtiyacı olan eller için üretilmiş mucizevi bir ürün. 

Formülünde ise bitkisel yağlar,otlar ve pürüzlü,kuruyan elleri nemlendirmek için balmumuyla oluşturulmuş.


Ayrıca bebişiniz varsa ve onun cildi için kullandığınız ürünlerin doğal yapıda olduğuna dikkat etmenizi öneririm. Burt's Bees markası bebekleri fazlasıyla düşünüyor ve minikler içinde bir çok doğal ürünü bulunuyor.Tavsiye ederim ;)



Sevgiler....

8 yorum:

  1. ben duymamıştım utandım şimdi=((( merak ettim nasıl bir şey diye=)) en yakın zamanda bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye'de çok yaygın değil o yüzdendir ama tavsiye ederim mutlaka araştır doğallığını görünce dayanamicaksın :)

      Sil
  2. minik lip balmları watsons ve gratislerde satışa başladı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok güzel bir haber oldu bilgi verdiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. fiyatı ne kadar acabs?

      Sil
    3. Hediye geldiği için bilgim yok ayrıca Türkiye'de henüz satışa sunulmadığından fiyatını bilmiyorum

      Sil
  3. burts beesin ürünlerini gerçekten çok severek kullanıyorum. doğal olmasının yanında gerçekten ürünleri çok kullanışlı

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)