15 Ocak 2013 Salı

Ideal Flawless Invisible Coverage Transparan Fondöten

Geçenlerde yaptığım alışverişten burada bahsetmiştim ancak unuttuğum bir deneme boy ürün var ondanda bahsetmek istiyorum.




Avon Ideal Flawless - Transparan fondötenini görmüştüm yapısının transparan olacağını yani günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğimi ve gerektiği zaman baz olarak kullanabileceğimi düşünerek ürünü almak yerine öncelikle tester ını istedim. İyi ki de öyle yapmışım. Cildime uyacağını düşündüğüm renk olarak Creamy Natural istedim. Ancak görün ki tenime çok koyu oldu yani ürün gerçekten vaat ettiklerini gerçekleştiriyor mu bilemiyorum. Ama bir alt tonunu istemeyi düşünüyorum. 



Gördüğünüz gibi minicik :) SPF 15 içeriyor. Aslında güneş koruma faktörü düşükte olsa kullanmamız gerektiğini düşünüyorum. Birde deneme boy ürünü ilk geldiğinde bütün yüzüme uygulamıştım bayağı bronz bir görünüm oldu onun dışında bir defa daha kullandım onda ise kendi cilt rengim de fondöten uyguladıktan sonra bu deneme ürünü bronzer gibi kullandım. Son olarak da sizlere göstermek için zorla sıktım ve bileğime sürdüm sonuç olarak bitti. 


Flashlı çekimde renk tam cildime göre gibi duruyordu o yüzden flashsız çektim. Ten rengimden bir iki tık koyu gibi fotoğrafta biraz açık görünüyor ama bildiğiniz bronz bir rengi var.




Ürün hakkında detaylı bilgi vermek istiyorum.

Ciltte tam kapatıcılık sağlayan fondöten, ciltte tamamen doğal ve kusursuz bir görünüm yaratır. SPF 15 içerir. 
-Doğal bir görünüm verir. 
-Düzgün görünümlü bir cilt tonu sağlar. 
-Kusursuz bir görünüm ve tam kapatıcılık verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)