1 Mart 2013 Cuma

Mat Siyah & Işıltılı Tırnaklar ***

Mat siyah ve simli,ışıltılı ojeyi bir arada kullanarak tırnak süslemesi yaptım :) 
Çok çok güzel olmadı ama idare eder değil mi?

Mat ojeleri seviyorum ama nedense en çok mat siyahı seviyorum.Siyah mat ojemi sürmeyeli uzun zaman oldu ama kuruma gibi herhangi bir değişim olmamış sürümü ve kuruması yine çok çabuk oldu. 



Öncelikle Golden Rose Mat Siyah ojemi sürdüm.


Daha önceden de sünger yardımıyla baskı yapmıştım.Buradaki gibi yine o teknikle mat ojenin üstüne ışıltılar yaptım.


Fotoğrafta göründüğünden daha güzel oldu.Işıltılı ojenin rengi çok fazla belli olmuyor ama ojenin içinde mavi,gümüş,lila renklerinden ışıltılar var. 


Nasıl görünüyor?  :)


Sevgiler...

4 yorum:

  1. bloğunuz güzel takipteyin benimkinede beklerim

    YanıtlaSil
  2. simli oje hangisi peki? ilk defa görüyorum böyle bir uygulama güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Simli oje China Glaze Crackle - Oxidized Aqua rengi :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)