13 Mart 2013 Çarşamba

Online; ParfümEvi.Com Alışverişi ***

Twitterdan takip edenler parfüm alışverişi yaptığımı bilirler.7 Şubat Perşembe günü alışverişimi gerçekleştirdim.Parfümlerim Cumartesi günü elime geçti. Daha önceden başka firmalardan da alışveriş yapmıştım bu kadar hızlı gönderim yapan olmamıştı.Hızlarına ve hizmetlerine hayran kaldım.Abartmıyorum ama bu şekilde hizmet veren ve hızlı çalışan bir firmaya daha denk gelmedi. Parfümlerimi merakla bekliyordum ve 2 gün içerisinde elimde oldular hemencecik kavuştuk :)

Orijinal kokuları alamadığım durumlarda açık parfümleri tercih ediyorum. Parfumevi.com.tr'den ilk kez alışveriş yaptım. Üye olduğumda ve siparişim kargoya verildiğinde hem telefonuma hemde posta kutuma bilgilendirme mesajı gönderdiler. Üstelik kargo ücreti diğer firmalarda olduğu gibi değil. 30 TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava. Ayrıca 3 şekilde ödeme sistemi bulunması da büyük avantaj! Kredi kartı,banka havalesi veya kapıda ödeme sistemlerinden dilediğinizi seçme şansınız var. 

Ben toplamda 3 parfüm seçtim.
En çok kokusunu merak ettiğim parfümlerden Lady Gaga - Fame Black, Cacharel - Catch Me ve son olarak annemin beğendiği Chloe - Love Chloe eau Florale parfümlerini seçtim ve paketimin içine haftanın parfümlerinden 2 adet numune koku bırakmışlardı.

Siyah şişede tabii ki Lady Gaga - Fame Black,
Sarı şişede olan, Chloe - Love Chloe eau Florale,
ve Pembe şişedeki de, Cacharel - Catch Me.


Parfüm şişelerini çok sevdim :)

Lady Gaga - Fame Black muhteşem bir koku. Kokusunu nasıl tarif edebilirim bilemiyorum ama parfümün kapağını açmadan bile muhteşem kokusunu alabiliyorsunuz.Hafif ama çarpıcı,çiçeksi bir kokuya sahip. Cacharel - Catch Me ise gerçekten beni benden alan bir koku kokladıkça koklayasım geliyor :) Çiçeksi bir kokusu var ve baştan çıkarıcı olarak tanımlanıyor. Son olarak Chloe - Love Chloe eau Florale adından da anlaşıldığı gibi florale yani çiçeksi bir kokuya sahip ve pudra içerikli.Annem pudra kokusu içerikli parfümleri sevdiği için onu seçtim. 

Açık parfüm olmalarına rağmen orijinali kadar hoş kokulu ve kalıcı. Lady Gaga ve Cacharel'i yorumlayabilmek için iki kokuyu da kullandım. Çevremdeki insanlar tarafından da çok beğenildi ve hangi parfümü kullanıyorsun diye soranlar oldu :) Hemen Parfümevi.com.tr'e yönlendirdim. 

Bugüne kadar kullandığım açık parfümlere göre kalıcılığı,kokusu ve fiyatı gerçekten çok iyi. Sizde benim gibi parfüm delisi biriyseniz mutlaka bu siteyi keşfedin. Lady Gaga - Fame Black ve Cacharel - Catch Me kokularını şiddetle tavsiye ediyorum! 


Sevgiler,Miss kokulu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)