4 Mart 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

Haftanın ilham veren fikirleriyle,pazartesi köşesiyle karşınızdayım!
Kombin fikirlerinden ilham alarak güzel güzel kombinlerle geçirelim bütün haftamızı. Ben her gün aynı tarzda giyinemiyorum.Bazen çok sade,bazen salaş,bazen ise çok şık giyiniyorum.Ruh halime göre giyinirim ikizler burcunun vermiş olduğu kararsızlığı sürekli yaşarım. Buna göre farklı farklı tarzlar seçtim. 

İşte bir gün böyle,diğer gün öyle.. :)





Deri ceket ve gömleği sevdim!


Kelepçe bileklikler gözümden kaçmadı ;)
Sever misiniz?


Kazak ve eteğin güzelliğine bakın.Çok beğendim! Aksesuarlarda bir o kadar güzel.


Kombinler arasında favorim bu. Bordo pantolon ve leopar bir arada çok güzel!


Sax ve beyaz.İkisi bir arada güzel olmuş.


Rahat ve bir o kadar şık bir kombin olmuş bence..

Benim tercih etmeyeceğim bir kombin ama farklı bulduğum için sizlerle paylaşmak istedim. :)


Mutlu,güzel bir hafta geçirmeyi diliyorum, hepinizi kocamaaaan öpüyorum! 

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Güzek kombinler,en sondaki ilginç :)
    Kuru kafalı olan bluzu çook beğendimm :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)