1 Nisan 2013 Pazartesi

Golden Lady 446 ***

Golden Lady kokulu ojelerini denedikten sonra Golden Lady ojelerine sarmış durumdayım :) 
Bir markaya takıldım mı hep ondan gidiyorum.Daha önceden de Alix Avien ojelerine takmıştım.Dönem dönem böyle takıntılar oluyor ama Golden Lady ojelerinden sıkılmaya başladım.Bende merak ediyorum bakalım sırada ne var? :)

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum aslında ojelerin içeriğinde ne olduğuna dikkat etmiyordum ancak Golden Lady ojelerinin şişesinin üzerinde ''Toluene içermez'' yazısını gördükten sonra dikkat etmeye başladım diyebilirim. Eğer ojelerde de ne içerdiğine dikkat ediyorsanız bilginiz olsun. Ben daha çok cilt bakım ve kozmetik ürünlerde dikkat etmeye çalışıyorum.Daha doğrusu yeni yeni öğreniyorum.

Gelelim günün rengine!



Sık sık söylüyorum belki de ama ojenin rengini şişesinde göründüğü gibi tırnaklarımda da aynı tonda olmasını istiyorum.Böyle bir takıntım var :) 


Sonuç olarak 2 kat uyguladım ve istediğim rengi yakaladım. 

Rengi gayet güzel! Ben sevdim :)
Sizce nasıl?


Sevgiler,Renkli Günler!..

12 yorum:

  1. Harika rengine bayıldım, tırnaklara da bir maşallah gönderiyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Farklı bir renk kullanabilen için çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. evet güzel bir renkmiş.. rengi güzel yakalamışsın..

    YanıtlaSil
  4. bende de vardı bu ojeden. harika bir rengi var. uzun tırnaklarda daha bir hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Harikaymış rengi!Bayılırım bu renge.
    Tırnaklarda süper,maşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik ve güzel bi renk değil mi :) Teşekkür ederiiiim..

      Sil
  6. gerçekten çok güzel bir renk çok beğendimm tırnaklarına çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)