30 Nisan 2013 Salı

L´oréal Paris Dermo-Expertise Üç Etkili Köpük Jel

Yaklaşık 2-3 hafta oldu bu ürünü kullanıyorum ve artık yorumlamanın zamanı geldi de geçiyor. :) Elimde temizleyici ürünler çoğaldı ve kısa zamanda kullanıp yorumlamak istiyorum. Öncelikle,takip edenler bilirler ama cilt tipimden kısada olsa bahsedeyim. 2 yıl öncesine kadar yanaklarım yağlıydı ve sivilcelenme sorunu yaşıyordum. Şimdilerde ise o yağlı cildim aşırı kuruya dönük bir hale geldi ve cildim pul pul dökülmeye bile başladı diyebilirim ama tabii ki ara sıra sivilce sorununu yaşıyorum ve kullandığım ürünlere çok dikkat etmem gerekiyor. 
Nemlendirici ürün kullanmakta çok zorlanıyorum. Çünkü yoğun yapıdaki nemlendiriciler pul pul dökülen yanaklarımı nemlendirirken yağlanmaya,sivilcelenmeye neden olabiliyor. Burun çevrem ise yanaklarıma göre inanılmaz derecede kuru. Yanaklarım nemlendirici ürünleri çok fazla kabul etmiyor o yüzden öyle zamanlar oluyor ki sadece burun çevreme nemlendirici kullanıyorum. Ayrıca cildim çok hassas ve ufak bir şeyde hemen kızarabiliyor. Bu yüzden temizleyici ürünlerin cildime etkisi büyük.



Bugüne kadar kullandığım temizleyiciler arasından en çok beğendiğim ürün bu oldu. Kuru ve hassas ciltler için harika bir ürün diyebilirim. Sabun içermiyor ve müthiş bir meyve kokusuna sahip. Genelde bu tarz temizleyici jeller ile cildimi temizledikten sonra kuruma,pul pul dökülme sorununu yaşıyordum üstelik cilt tipime göre almama rağmen böyle sorunlar yaşıyordum ama L´oréal Paris Dermo-Expertise Üç Etkili Köpük Jel'i cildim inanılmaz sevdi ve dediğim gibi 1 aya yakındır kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım. Gayet memnun kaldığım bir ürün oldu. Ayrıca sadece makyaj kalıntılarını değil,üşendiğim zamanlarda yüzüm makyajlıyken sadece bu temizleyici ile köpürtüp yıkadığımda bile güzel sonuç aldım. Sabah,akşam ve makyajımı temizlemek istediğim zamanlarda kullanıyorum ve benim gibi kuru ve hassas bir cilde sahipseniz herkese tavsiye ediyorum. Temizleyici ürünlerin cildimizde inanılmaz etkisi oluyor! Doğru ürünü kullanmaya dikkat edelim.


Cildinize olan 3 etkisi ise; Temizler,Nemlendirir,Rahatlatır.


Benim gibi zor bir cilde sahipseniz ve önerebileceğiniz temizleyici ürünler varsa tavsiyelerinize açığım. Elimde bayağı temizleme ürünü var ama stoğumu bitirdikçe önerilerinizi değerlendirip ona göre ürünler kullanmak isterim. :)


Sevgiler...

1 yorum:

  1. yağlı cildim vardı yazmışsın ama kurudu yazmışın sivilce sorununda olduğunu yazmışsın bana kalırsa senin cildin kurumadı sivirce olduğuna göre halen yağlı ,pul pul dökülme yağlı ciltede oluyor ama kuru ciltte daha farklı kuru cilt elini sürünce un varmış gibi dökülüyor.Yağlı cilt ise daha farklı Biodrerma ds kremi tasiye ederim bir kaç gün sürdükten sonra uzunca bir süre sürmene gerek kalmıyor pullamıyor istersen bir araştır derim....iyigünler

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)