8 Nisan 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

Günaydın! 
Mutlu ve güzel bir hafta geçirmeyi diliyorum..



 Ayakkabıyı her ne kadar beğenmesem de pantolon ve kemerini sevdim. Sizde desenli pantolonları sever misiniz?

 Daha önceden böyle bir ayakkabı paylaşmıştım.Buradan bakabilirsiniz.Ayakkabıyı ve kombini sevdim.

 Şu sıralar böyle salaş kıyafetleri sıkça görüyoruz.Taytlarla kombinlemeyi seviyorum.Ayrıca çantanın alt kısmında olan zımba detayı gözümden kaçmadı ;) Güzeeel!

 Fazlasıyla iddialı ve gereksiz bir yırtmaç.Pazartesi köşesinde sadece beğendiklerim olacak diye bir şey yok yani değil mi :) Fazlasıyla abartılı kötü bir görüntüden başka bir şey değil bence. Görüntü kirliliğine örnek olarak gösterilebilir!

Spor şıklık bu olsa gerek. Çoook beğendim çok! Bu kombin tam benlik. Sizce nasıl?

 Son iki görselde sarı ve siyah uyumunu beğendiğimden ekledim.Eteğin modelini çok beğenmesem de kombin fena sayılmaz.

Sarı ve siyahın güzelliği.Pantolonun duruşunu beğenmedim ama kombine genel olarak bakacak olursak,güzel görünüyor sevdim! Ceket,kolye,çanta ve ayakkabıyı beğendim.


En erken hazırladığım ve yorumlayıp yayınladığım ilk pazartesi köşesi oldu :)
Geçen hafta benim için çok güzel geçti.Bu haftada aynı güzelliklerle dolu geçmesini umuyorum! Darısı başınıza inşallah! Önümüzdeki pazartesi köşesinde görüşene dek musmutlu kalıııınnn :) 

Öpücükler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)