21 Nisan 2013 Pazar

The Balm // Time Balm Face Primer

The Balm ürünlerini inanılmaz derecede beğeniyorum. Kullanmadan ambalajlarına vurulduğumu belirtmeden geçemeyeceğim. Ambalajlarının güzelliğiyle gönlümü fetheden tek marka diyebilirim. Time Balm Face Primer ise;The Balm ürünlerine olan merakımı öğrenen yengemin hediyesi oldu. Burada bahsetmiştim görmeyenler bakabilirler.


Daha önceden makyaj bazı kullanmamıştım ve merak ediyordum. Birçok kişi kokusundan rahatsız olduğunu söylese de ben hiç rahatsız olmadım. Daha yeni olduğu için bir süre sonra kokusu değişir mi bilemiyorum. Şimdilik bir sorun yok ben gayet memnunum :)


Bayağı bereketli bir ürün. Yumuşak ve renksiz bir yapısı var. Azıcık sürünce bile yüzünüze rahatlıkla yayılabiliyor. Aşırı derecede gözenek sorunu yaşamıyorum ama azda olsa varlar. Gözeneklerin küçülmesine ve makyajın ciltte daha uzun süre kalmasını sağlıyor. Ayrıca cildinizi daha pürüzsüz daha yumuşak ve kadifemsi hissetmenizi sağlıyor hepsi bu :)


Benim uzun süre kullanacağım bir ürün olacak. Çünkü üründen azıcık alıp yüzüme sürmek yetiyor. Bitince tekrar alacağım bir ürün. Zaten renkleri ve şirin ambalajlarını görüp de almamak mümkün değil :) Ayrıca cildim kuru olduğu için nemlendirici kullanmadan sadece bu ürünü kullanıp makyajımı yapabiliyorum.Daha sonradan kuruma,pul pul olma gibi bir durum yaşamadım.

Time Balm Face Primer'ı sevenlerden misiniz? :)

Sevgiler!..

4 yorum:

  1. benmde bazım bitti baz arıorum hangisini alsam bilemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun dışında kullanmadığım için bir şey diyemiyorum :) eğer bunu kullanıp memnun kaldıysan tekrar al derim :)

      Sil
  2. Bende alacağım bunu öneriyorsun dimi kuzum?

    YanıtlaSil
  3. Tatlım öneriyorum tabii ki ama dediğim gibi bunun dışında baz kullanmadım o yüzden bi karşılaştırma yapamıyorum :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)