6 Mayıs 2013 Pazartesi

Avon Solutions Hydra Radiance Tazeleyici Jel Temizleyici & Koruyucu Etkili Lipozomlu Krem

Solutions Hydra Radiance Tazeleyici Jel Temizleyici ve Hydra Radiance Koruyucu Etkili Lipozumlu Kremi uzun bir süre önce almıştım. Sanırım ikisi bir arada set halinde indirimdeydi ve denemek istemiştim. Kuru cilde sahibim özellikle de kış aylarında yoğun kuruma,pul pul dökülme sorunlarını yaşıyorum. Bu iki üründe indirimdeyken alıp denemek istedim. 


Başta da belirttiğim gibi alalı uzun süre oldu neredeyse bitmek üzereler. Solutions Hydra Radiance Koruyucu Etkili Lipozomlu Krem; çok memnun kaldığım bir ürün değil ancak düzenli kullanımda etkisini gördüm diyebilirim ama yüzüme ilk sürdüğümde silikonumsu bir hale geliyor daha sonradan da parlama yapıyor. 



Ürün Hakkında;
24 SAATE KADAR NEMLENDİRME!
Işıl ışıl görünen bir cilt! 

A, C, E vitaminleri ve beta karoten açısından zengin Lipozomlu Krem ile cildinizi besleyin ve nemlendirin. 
Cildi ısı, hava kirliliği, soğuk hava gibi dış etkenlerden korur. Neme ihtiyaç duyan, kuru ve gergin hisseden ciltleri etkin şekilde nemlendirir. Cennet tohumu çiçeği içerir. 50 ml.

Dediği gibi 24 saate kadar nemlendirme gibi bir özelliği olduğunu sanmıyorum çok abartılmış bir cümle bence. Benim gibi nemlenmeye ihtiyacı olan bir cilt için yeterli olmayan bir ürün. Işıl ışıl görünen bir cilt ifadesinde eğer yağlanmasını anlatmak istiyorlarsa doğrudur. :)


Solutions Hydra Radiance Tazeleyici Jel Temizleyici ise; hiç memnun kalmadığım biri ürün oldu. Krem ile aynı seri olmasına rağmen aksine yüzümü kuruttu. Yüzümü yıkadıktan sonra yanaklarımda pul pul dökülme oldu. Uzun zamandır benimle birlikte derken bereketli olduğunu sanmayın cildime uygun olmadığından kullanamadım ama çöpe gitmesi yakındır.:)


Ürün Hakkında;
Normal ciltler için idealdir. İçeriğindeki cennet tohumu çiçeği özleri, cildin canlanmasını sağlar. 
Ciltteki kiri, makyaj kalıntılarını ve fazla yağı etkin şekilde temizler. Cildin ışıl ışıl bir görünüm kazanmasına yardım eder. 150 ml.

Normal ciltler için uygun olduğunu şuan Avonun sitesinden öğrenmiş bulunmaktayım. Normal ciltler için olduğunu bilseydim kesinlikle almazdım. Yinede normal ciltler içinde uygun olabileceğini düşünmüyorum kesinlikle yağlı ciltler için uygun bir ürün. Makyaj kalıntılarını temizliyor,hafif gözleri yakıyor ama cildi kesinlikle ışıl ışıl bir görünüm kazanmasına yardımcı olmuyor. Aksine kurutuyor,geriyor.

Bitmelerine çok az kaldı ve tekrar almayacağım ürünler. Siz de bu ürünlerden kullandınız mı? 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Avon ürünlerinden denyip çöpe attığım bir üründü bu
    avon krem yapmamalı bence.. :)
    solitions hiç başarılı bulmamıştım ben
    cildimlede alakalı olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu ürün öyle piyasada ki bazı kremlerden hiç farkı yok ama yeni çıkarmış olduğu bir ürün var onu daha çok beğendim.Memnun kaldığım ve tavsiye edebileceğim bir ürün onunda yazısı yakında gelecek :)

      Sil
  2. Benim cildime çok iyi geldi. Hala kullanıyorum. Düzenli kullanım sonrasında ciltteki kızarıklarımı da aldı. Karma cilde sahibim. Ama ben gece kremini kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)