20 Mayıs 2013 Pazartesi

Avon Solutions Nemlendirici Losyon

Avon'un Facebook sayfasında bir uygulaması vardı. Yeni çıkan Solutions ürünleriyle ilgili minik bir test yapılıyordu. Cilt tipine göre testi uygulayıp,cildine uygun olan ürünü bulmanı sağlıyordu ve sonunda ufak bir oyun oynanıyordu. Bende bu uygulamaya katılıp cildime uyan ürünü buldum ve oyununu oynamıştım. Oyunu kazanmama rağmen ürün stokta olmadığından kazanma şansını yakalayamamıştım.


Bende test sonunda cildime uyan ürünü katalogda indirimli görünce almaya karar verdim ve deneme şansım oldu. Yanlış hatırlamıyorsam 9,90 gibi bir fiyatı vardı. 



Spf 15 içeriyor ve makyajdan önce uygulanabiliyor. Ben sabah uyanınca yüzümü temizledikten sonra kullanıyorum. Daha sonra eğer makyaj yapacaksam ve nemlendirme ihtiyacı duyuyorsam tekrar uygulayabiliyorum.

'' Yağ içermeyen,hafif dokulu losyon nem rezervi oluşturmak için suyu ciltte hapsetmeye yardım etmek üzere Sea Oak Kompleksi ile formüle edilmiştir. Uygulandığı anda cildi nemlendirdiği ve gün boyu cildi nemlendirilmiş görünümü ve hisli bıraktığı klinik olarak kanıtlanmıştır.Makyaj altına uygulanabilir. Dermatolog tarafından test edilmiştir.Komedojenik değildir. Hassas ciltler için uygundur. ''


Bu şekilde bir ambalaja sahip oluşu ve pompalı oluşunu çok sevdim. 2 pompa sıkıp,tüm yüzüme uygulayabiliyorum. Kıvamı ne çok katı nede çok sıvı gayet güzel bir kıvamı var. Nemlendirmesi benim için yeterli. Yağlı yağlı bir his olmuyor ama sürdükten bir süre sonra bazı bölgelerde parlama yapabiliyor. Hafif cildinizin parlamasını,aydınlık görünmesini seviyorsanız bu parlama sizi rahatsız etmeyebilir. 

Daha önce Avon'un Solutions serisinden başka bir nemlendirici almıştım ve ondan memnun kalmamıştım. Bu ürün ise onunla kıyaslayınca oldukça başarılı. Cildim aşırı hassas,nemlendirici losyonu uyguladıktan sonra herhangi bir kızarma veya sivilcelenme sorunu yaşamadım. 


Kavanozlu ürünlerdeki gibi parmağınızı içine daldırmak zorunda değilsiniz pompalı oluşu oldukça pratik. 50 ml'lik bir ürün bayağı bereketli.

Kışın nemlendirme özelliği nasıl olur yeterli olur mu bilmiyorum ama bu aylarda nemlendirmesi benim için yeterli.Tekrar almam sanırım denemek istediğim başka ürünlerde var ama denemek isterseniz tavsiye ederim kötü bir ürün değil.

Sizde denediniz mi?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)