2 Mayıs 2013 Perşembe

Essence All About Matt Fixing Compact Powder

Toz yapıdaki ürünleri kullanmak gerçekten çok zor. Bu pudrayı ise ilk kez denemek amaçlı aldım. Makyajımı yaparken fondöteni sabitlemek amaçlı bir pudra arıyordum. Renk veriyor olması yada kapatıcılık özelliği olmasa da olur diye düşündüğümden bu pudrayı denemek istedim. Birde fiyatı çok uygundu. Denemekten bir zarar gelmez dedim ve attım sepete! :)



Gördüğünüz gibi bu şekilde bir paketi var. Deliklerinden gelen toz pudrayı fırça ile alıyorum ve fazlalığını üfleyip gönderdikten sonra kalanını uyguluyorum. Ben bütün yüzüme pudra uygulamıyorum. Burun çevrem kuru olduğundan hiç pudra uygulamıyorum mesela. Sadece fondötenin çabuk gidebileceği,parlama olabilecek yerleri sabitlemek ve makyajımın uzun süre kalıcı olmasını istediğim yere uyguluyorum. Mesela yanaklarım ve göz kapaklarım.


Beyaz renkli bir pudra ama bu sizi yanıltmasın. Fondötenin üzerine uygulayınca ciltte beyazlama falan olmuyor, transparanlaşıyor demek daha doğru olur. Adından da anlaşıldığı üzere sabitleme özelliği taşıyan mat,renksiz bir pudra. Başta da belirttiğim gibi toz ürünleri kullanmak gerçekten zor sadece bu ürün değil hangi marka olursa toz yapıdaki ürünler dağılabiliyor,makyaj esnasında ufak kazalar oluşabiliyor. Kullanırken çok dikkat edilmesi gereken bir ürün :) İlk kullanışımda üzerimde siyah bir pantolon vardı ve batırdım. O yüzden siz daha dikkatli olun :) 

Son olarak şunu belirtmek istiyorum,indirimli olarak yakaladığınızda alıp,deneyin ama mutlaka alınması gereken bir ürün değil. Eğer kapatıcılık aramıyorsanız,fondötenimin kapatıcılığı bana yeter, transparan yapıda olsun ve makyajımı sabitlesin diyorsanız tavsiye ederim. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)