3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu Blogda Direniş Var !!!

Yaşanan olaylar karşısında sadece elimden geldiğince destek olabildim. Bu sürede blogumda paylaşımlar yapmak istemedim içimden gelende oydu. Yaralanmalar ve can kayıplarının yaşanması karşısında makyaj,güzellik yazıları paylaşmayı bırakın bir şey yazmak bile içimden gelmedi. Blogumda paylaşım yapamamanın dışında sosyal medyada da aktif olmak istemedim. Olaylar karşısında instagram veya twitter hesabımdan yediğim yemeği,içtiğim içkiyi hatta giydiğim kıyafeti paylaşmak kadar amaçsız ve saçma bir şey olamazdı da zaten. Böyle paylaşımlar yapana da hiçbir şey söylemedim çünkü onlara saygı gösterdim ve düşüncelerime saygı bekledim. Herkes aynı düşünceyi,aynı fikri paylaşmak zorunda değil. Hepimiz birer bireyiz ve herkesin kendi doğruları vardır. Bu doğrulara muhalefet olmak yerine saygı duymalıyız. 

Fazla söze gerek yok!



Daha fazla canlar yanmasın!
Can kayıpları yaşanmasın!
Biri dur desin artık.

***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)