13 Haziran 2013 Perşembe

ColorTrend Lipstick *** First Date

Avon'un sevgililer gününe özel çıkardığı seriden bu ruju almıştım sanırım. Kalp şekline vurulup aldığımı söylemek daha doğru olur :) Böyle özel serileri sizde sever misiniz?


Benim dönem dönem taktığım renkler vardır. Mesela bu ruju aldığım dönem hep şeftali tonlarında renkler kullanır ve seçerdim. Şimdiler de pembelere takmış durumdayım. Dönem dönem oluyor böyle şeyler ama yinede severek kullandığım bir rujum. 



Bendeki rengin adı '' First Date ''

Kalp şeklinde oluşu çok sevimli değil mi?

Sadece görünüşüne aldanıp alınabilecek bir ruj yani değil mi? :) Görünüşü için aldığım için yalnız olmadığımı düşünüyorum. Ne dersiniz sizde sadece görünüşünü beğenip ürün aldınız mı?


Rengine yakından bakalım.


Rengini tarif edecek olursam,kiremit rengine dönük bir şeftali diyebilirim.
Güzel renk değil mi? Ben severek kullanıyorum umarım sizde beğenirsiniz.


Sevgiler
Renkli Günler!

12 yorum:

  1. bende de var bu senin gibi öncelikle şeklinden dolayı almıştım ama rengi de güzel çıktı..

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir rengi varmış kiremit şeftali tonları hoş duruyor beyaz tende cnım güle güle süresin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Bende beyaz tene çok yakıştırıyoruuum:) Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Her zamanki gibi resimde ki albenisi yüzünden alıp yine her zamanki gibi hayal kırıklığına uğramıştım bende benim ki kalp değil ama color trend serisi yine..
    Gelen renk kötümü değil ama seçtiğim gördüğüm katalogda vurulduğum renk nerede bendeki nerede tek benzerliği rengin ismi :))
    Ama kokusu güzel şimdi hakkını yemeyeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın katalogda çekimden ve basımdan kaynaklanan renk farklılığı olabiliyor :( Kokularını bende seviyorum :)))

      Sil
  4. Güzelmiş rengi güle güle kullan :)Bende almıştım çok eskiden Avon'un bu kalpli rujlarından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım hep birlikte güzel günlerde kullanalım :)

      Sil
  5. Şekli çok güzelmiş hemen bakıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgililer gününe özel çıkan bir üründü canım şuan katalogda yok diye biliyorum :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)