8 Temmuz 2013 Pazartesi

Narecza.Com'dan Gelen Hediye Paketim

Merhabalar!

Daha önce şuradaki yazımda Narecza.com'dan sizlere bahsetmiştim. Narecza ekibi de denemem için bir paket hazırlamış. Gönderim hızlarına hayran kaldım. Çünkü iletişime geçtik ve iki gün sonra paketim elime ulaştı. Doğuda yaşadığım için 3-4 günde gelen paketlere alışınca erkenden gelmesi beni oldukça mutlu etti.


Paketimde neler varmış bakalım...



Öncelikle blog yazmaya başladığımdan beri adını sıkça duyduğum Bioderma Sensibio H2O, inanılmaz merak ettiğim ve denemek istediğim bir üründü. Deneme şansı bulduğum için çok sevindim :) 

Ürünleri kullanıp detaylı olarak yorumlayacağım.


Sevgiler...




*** Gönderimleri için Narecza.com ekibine ve Erhan Bey'e teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)