14 Ağustos 2013 Çarşamba

Alix Avien Anti-Age Fondöten Hediye Çekilişi Sonucu!

Merhabalar


Bazı nedenlerden dolayı bir süredir internetten uzak kalmayı tercih etmiştim. Hediye çekilişimde bu yüzden uzadı ve sonucu açıklayamadım. Öncelikle gecikme için özür diliyor,anlayışınız için teşekkür ediyorum.

Geçersiz ve iki defa yapılan yorumları eledim ve ekstra haklarla toplamda 334 hak oldu.

Kazananı Rangom.Org ile belirledim.

Tebrikler!!

♥♥♥





♥♥♥

İletişim bilgilerini tqc.dmr92@gmail.com'a göndermeni rica ediyorum.


Kazanamayan arkadaşlar üzülmeyin.. En kısa zamanda tekrar bir etkinlik düzenlemeyi düşünüyorum.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Görmek ve mutlanmak için çok gecikmişim:) Çok teşekkürler, bilgilerim iletildi:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)