22 Ekim 2013 Salı

Avon Color Trend Likit Eyeliner

Merhabalar!

Yazmaya ara verdiğim zaman birçok alışveriş yaptım ve onlardan bahsedemedim. 
Avon'un Color Trend serisinin yeni çıkarmış olduğu Likit Eyeliner'ı denemek istedim. 


Bendeki rengi '' Zebra Black ''


Minik,ufak bir boyutu var. Yumuşak bir fırçaya sahip. Sürüşü kolay ve kuruma hızıda oldukça iyi. Kuruduktan sonra matlaşıyor ama grileşmiyor,siyahlığını koruyor ama simsiyah bir eyeliner değil. Tek sürüşte istediğim rengi elde edemiyorum iki kat sürüyorum.




Temizlenmesi ise; makyaj temizleyiciyle silince göz çevresine simsiyah yayılma olmuyor, pamuğa parça parça geliyor ve temizlemesi kolay. Tabii kullanılan temizleyici ürününde bunda etkisi olabilir.


Alalı bayağı oldu o yüzden fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama indirimli olarak almıştım.

Sizde denediniz mi? 
Denediyseniz sevdiniz mi? :)



Sevgiler...

2 yorum:

  1. Wonderful post...I really like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
  2. Bende bunu kullandım ama hiç ama hiç önermiyorum rengi ve kuruma hızı çok güzel ama sürmesi çok zor fırçası oje fırçası gibi ve güzel kuyruk yapılmıyor likit eyeliner alacaksınız golden rose dipliner tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)