8 Şubat 2014 Cumartesi

Watsons Maybelline Alışverişi!

Günaydınlar!
Mutlu bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum. :)

Geçen hafta sonu yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim. Watsons'da 30 TL'lik Maybelline alışverişine kazı kazan kampanyası vardı. Bende Maybelline Jel Eyeliner'dan almak istiyordum böyle bir kampanya varken değerlendirmek istedim.



  Jel Eyeliner 01 Instense Black ve 340 nolu rujundan aldım kazı kazanda ise hediye olarak 535 nolu ruj çıktı.(ürünlerin detaylı yazısı gelecek.)



Eğer ihtiyacınız varsa mutlaka bakın derim. :)



Sevgiler
Renkli Günler!

6 yorum:

  1. Aşk yaşıyoruz 1 haftadır bu bebekle.Alıp bir kenara atmıştım ama hata etmişim.Eyelinerı sevdirdi bana yahu! :)
    Güle güle kullan canım hepsini. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru söylüyorsun :) bende rengine yapısına bayıldım.. Çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  3. Benimde almam gerekenler arasında bu eyeliner, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) indirimlerde kaçırma sen de al :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)