25 Ağustos 2014 Pazartesi

Oriflame The One Long Wear Oje // Tiramisu

Oriflame'in göndermiş olduğu The One Long Wear serisindeki Tiramisu renkli ojesini paylaşacağım. Seride 15 renk bulunmakta. Ojenin yapısını çok sevdim. Biraz yoğun bir kıvamı var ama sürerken sorun olmuyor tek katta bile rengine ulaşmak mümkün. 

Kendim almış olsaydım yine bu rengi seçerdim. Bu tonları çok seviyorum her kıyafete uyuyor olması da oldukça kurtarıcı :) Ayrıca çabucak kurumasına bayıldım! 




Geniş bir fırçaya sahip ama tırnak yapımdan dolayı sürerken zorluk çekmedim. Bu tarz fırçaları uygulama açısından kolay buluyorum ve çok seviyorum.



Tam zevkime uygun bir renk seçimi yapıp gönderdikleri için Oriflame Türkiye ekibine tekrar teşekkürler..


Oriflame The One Long Wear ojelerini denediniz mi?


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)