17 Şubat 2015 Salı

Pastel Pro Fashion Ruj Paleti / Summer Fever

Pastel Kozmetik tarafından denemem için gönderilen Pro Fashion Ruj Paletinden bahsedeceğim.

Rujların yumuşak bir yapısı var. Renkleri elde edebilmek için yoğun bir şekilde uygulamak gerekiyor. Tek seferde uygulayınca açık hafif bir ton elde ediliyor. Kalıcılıkları bütün günü tamamlamak için tabii ki yetersiz diğer rujlar gibi gün içerisinde tazelemek gerekiyor. 

Palette 4 farklı renk bulunuyor. Tek ruj taşımak yerine bu 4 renkten oluşan paleti makyaj çantamda tutmayı seviyorum. 


Palet içerisinde kendi fırçası da var gayet kullanışlı bir fırça. Ben genellikle dudağıma çerçeve yapmak için fırçasını kullanıyorum daha sonra ruju parmağımla sürüyorum. Böylece daha hafif ve mat bir görünüm elde ediyorum. Bendeki paletin adı, Summer Fever. Bunun dışında 3 paleti daha bulunuyor.


Şimdi renklere daha yakından bakalım ve dudağımda nasıl göründüğünü inceleyelim. :)



Bu palette sevmediğim renk yok diyebilirim ama favorim kırmızı! İlk 3 rengi, yoğun göz makyajı yaptığımda tercih ediyorum. 

Ruj paletlerinin çok kullanışlı olduğunu ve pratik olduğunu düşünüyorum. Makyaj çantamın olmazsa olmazı diyebilirim. :)


Pastel Pro Fashion Ruj Paletlerini incelemek için buradan bakabilirsiniz.




Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)