30 Mart 2016 Çarşamba

Flormar Lip&Cheek ~ Allık ve Ruj 05




Flormar'ın yeni çıkan 2si 1 arada dudak ve yanak ürününü görür görmez denemek istedim! İnanılmaz sevimli görünüyorlardı. Mağazada denediğimde renk skalasından 05 numaralı renk favorim oldu. İyi ki bu rengi seçmişim. Muhteşem! 





Hem fırçayla hem de parmağınızla kolayca uygulanan bir yapıya sahip. 
Yapısı yumuşacık kesinlikle kalıp gibi kalmıyor uygulamak çok rahat ve kolay dağıtılıyor. 



Ben yanağıma ve dudağıma parmağımla uyguladığımda sonuçtan oldukça memnun kaldım. Çok doğal ve hafif bir görünüm elde ettim. Günlük makyaj çantamda yerini aldı bile :) 



Özellikle ruj olarak kullanmaya bayıldım. 
Gerçekten yapısını, dudaktaki duruşunu çok sevdim. 
Dudağı kurutmuyor ve yarı mat bir görünüm sağlıyor üstelik kalıcılığı çok başarılı. 

9.90'lık fiyatına göre oldukça güzel bir ürün. Denemediyseniz tavsiye ederim. 
Eğer denediyseniz hangi numarasını aldınız lütfen benimle paylaşmayı unutmayın :)


Sevgiler

4 yorum:

  1. Yalnız kapatıcılığı da harikaymış, bu rengini ben de çok beğendim! Kesinlikle diğer renklerini de inceleyeceğim! Teşekkürler fıstık, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemeye değer :) Asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzelmiş ama benim parmağım bunun içine girmez :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın uzun tırnaklarla kullanım zor :) Fırçayla deneyebilirsin :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)