6 Mayıs 2016 Cuma

Farmasi Trio Far Paleti ~ Yeşil

Instagram hesabımdan paylaştığım göz makyajlarımı beğenen @farmasibutigim tarafından gönderilen Farmasi far paletinden bahsetmek istiyorum.


Bu paletler 3 lü olarak satılıyor ve palette birbirine uyumlu renkler bulunuyor. Uygun renkleri seçip kullanmakta zorluk çekenler için yardımcı bir palet olduğunu düşünüyorum. 


Diğer paletlere göre ambalajı ince ama sağlam kolayca makyaj çantanızda taşıyabiliyorsunuz. 



Renklerin pigmentasyonundan bahsetmek gerekirse 3 rengin de yapısı birbirinden farklı.
En açık ton yani bej rengi diğer iki tona göre en az pigmentasyona sahip.
Baz uygulayarak kullanmanızı öneririm.




Işıltılı yapıdalar. Hafif tozutma ve dökülme yapabiliyor. 


Kahverengi gözlere yeşil tonlarını çok yakıştırıyorum.
Ben paletteki renkleri bu şekilde kullandım. 



Nasıl olmuş? Lütfen düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın. 


Farmasi ürünlerini Instagram hesabınızdan @farmasibutigim 'den satın alabilirsiniz.


Instagram paylaşımlarımı takip etmek isterseniz kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog

Sevgiler

4 yorum:

  1. Renkler şahane durmuş gözlerinde canım ☺️

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok başarılı duruyor palet; hem renk hem de yapı olarak. Makyaj zaten bir harika!!! Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğini hiç esirgemiyorsun çok çok teşekkür ederim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)