21 Haziran 2016 Salı

Golden Rose Velvet Matte Mini Rujlar

Merhabalar

Bugün şirin mi şirin Golden Rose velvet matte serisinin minik kapsül boy rujlarından bahsetmek istiyorum.


Öncelikle bu ürünü Golden Rose ve Gratis mağazalarından 6lı set olarak 14,90₺ satın alabilirsiniz. Ayrıca Gratislerde tek olarak da satıldığını gördüm. 

Bu minik boy rujlar 12 defa hatta daha fazla da kullanılabiliyor.

Çantada cüzdanda kolayca taşınabilen boydalar. 



Çok sevdim! En önemlisi de tam boyunu almadan deneyip, kendinize yakıştırıyorsanız tam boyunu almak için fikir edinebiliyorsunuz. 

Yalnız alırken dikkat edin bendeki setin içinden 13 numaralı ambalajın içinde hiç ruj yoktu bomboş çıktı.

Şimdi de renklerin nasıl durduğuna bakalım.



Favori rengim 02 ve 06!
Golden Rose Velvet Matte serisini bayılarak kullanıyorum zaten bunlarıda mutlaka alacağım.

Sizin favori renginiz hangisi? :)




Sevgiler




11 yorum:

  1. fikir edinmek için bu setler çok iyi :) bütün renklere de bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. 4 ile 8 sevdim ben. Güle güle kullanın. Benim gibi devamlı makyaj yapmayan biri için böyle ürünler çok daha kullanışlı. Büyük boy rujların hepsini bitiremeden çöpe atmak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kullanım süresi geçip, çöpe gidiyor haklısın.

      Sil
  3. ben 5 numarayı aldım sadece fena değil ama hevesimi de aldım sanırım bu arada :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 numara da çok tatlı bir renk :) minik oldukları için bayılıyorum ya :)

      Sil
  4. Ya bu minnoşlar ruju denemek ve seyahatler için harika olmuş! Yalnız o içinden ruj çıkmaması gıcıkmış. Ben Gratis'ten tek tek satın alıp kendi 6'lı setimi yaptım, aklınızda olsun ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok kullanışlılar :) bir de keşke çantada kaybolmasalar :))

      Sil
  5. Bu mat serisine bayılıyorum! Özellikle 16 numara olanı o kadar doğal ve güzel ki :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)