19 Haziran 2016 Pazar

NYX Cosmetics Mağazası Açıldı!

Merhabalar dün NYX Cosmetics Bağdat Caddesinde açıldı!
#nyxcosmeticsbagdat


Açılışa ben de katıldım. Instagram hesabımdan günün detaylarını paylaştım.(@TugceninKalemindenBlog)



Hatta günler öncesinden açılış haberini alınca inanılmaz heyecanlandım.




Daha önceden birkaç ürününü kullanmıştım ama ülkemizde kolay ulaşılır bir marka olmadığından ürünlerini çok merak ediyordum.




Açılışa katılım çok yüksekti inanılmaz kalabalıktı. Mağazanın minik oluşundan sonra gruplar halinde mağazaya girdik.



En çok beğenilen NYX ürünleri.



Mağaza çalışanları güler yüzlü ve ilgililer. 
Ürün stokları oldukça iyiydi. Kalabalık olduğu için telefonumla 1-2 tane dışında fotoğraf çekemedim. Ama en kısa zamanda mağazayı tekrar ziyaret etmek istiyorum. Ürün fiyatları ise oldukça uygun.


Açılışta ise sadece soft matte lip creamlerinden daha önceden İstanbul rengini kullandığım için yapısını çok seviyorum ve sadece Stockholm rengini aldım. 



Açılışa özel mağazada alışveriş yapan ilk 300 kişiye ise dudak şeklinde çok şirin makyaj çantası ve 4 adet tam boy ürün hediye ettiler. Hediye ettikleri ürünler arasında Soft matte lip cream İstanbul olmazsa olmazdı! :) Açılışa yakışır bir hediye :)

Diğer ürünleri ise merakla ve zevkle deneyeceğim.
Ürünleri inceleyip en kısa zamandan paylaşacağım.


NYX Cosmetics çalışanlarına ilgilerinden dolayı tekrar teşekkürler...

Bu arada lütfen en sevdiğiniz NYX ürününü benimle paylaşmayı unutmayın! :)



Sevgiler

4 yorum:

  1. güle güle kullan ben de bugün alışverişimi yazdım blogda :-)))

    YanıtlaSil
  2. Mağazayı gezmiş kadar oldum; Ankara'dan özenerek izledim snapleri, fotoları...
    Ben Matte Liquid Liner'ının hastasıyım. Wonder Stick'i mükemmel! Thalia ruj çok tatlı bir nude. Soft Matte'lardan Stockholm rengi benim de favorim ayrıca :) Kaş maskarasını da bir süredir kullanıyorum; aslında rengini ve etkisini çok beğendim; keşke fırçası bir tık daha minik olsaydı diyorum sadece. Güle güle kullan hepsini, çok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke daha çok fotoğraf çekme şansım olsaydı. Favorilerimiz hemen hemen aynı. Çok çok teşekkür ederim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)