27 Haziran 2016 Pazartesi

Yüzük Palet ~ Kirpik Takma Cımbızı

Merhabalar

Bugün sizlere hem sevimli hem de kullanışlı ürünlerden bahsetmek istiyorum.


Yüzük paletim ve kirpik cımbızı.

Bu güzellikler @bymuhendislikharikasi instagram hesabının hediyesi.



Her ikisinide elimin altında bulunduruyorum. Genelde özel günlerde kirpik kullandığım için bu cımbız inanılmaz kolaylık sağlıyor. 



Palet ise hem adımın yazılı olması hem de yüzük şeklinde olduğu için parmağıma takıp, makyaj yaparken sıkça kullanıyorum. 



Fondöten uygularken, fondöteni elime sıkıp kullanmak yerine bu paleti kullanmayı tercih ediyorum.
Ayrıca cilt tonuma uymayan fondötenleri karıştırıp kullanıyorum ya da istediğim ruj rengini karıştırıp bulmak için kullanıyorum.



Bu sevimli ürünlere instagram hesabınızdan @bymuhendislikharikasi ile iletişime geçerek ulaşabilirsiniz. :)



Sevgiler

4 yorum:

  1. Cımbız iyiymiş hakikaten :)

    YanıtlaSil
  2. Uuu, yüzük palet çok şıkmış ve kirpik cımbızı da süpper bir fikir! Zira asla takma kirpikleri düzgün takamıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de cımbızla takmayı dene çok iyi gerçekten işe yarıyor :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)