26 Temmuz 2016 Salı

Flormar Full Color Oje ~ FC37 Patience

Günün ojesi Flormar'ın Full Color serisinden.





Bu seriyi çok sevdim. Son zamanlarda bu serinin renklerini çok fazla kullanmaya başladım.



Bu renk ise favorim. Her markanın bu tonlarda ojesi mutlaka elimde vardır. Benim kurtarıcı rengim. :)




Sürekli sade olarak kullandığım bu ojeyi bugün Avonun tırnak süsleriyle tamamlamak istedim ve sonucu çok sevdim! Sık sık bu taşlarla süsleme yapacağım! 



Ne dersiniz? Sizce nasıl görünüyor :)



Peki bugün sizin tırnağınızı hangi oje ve renk süslüyor? Lütfen benimle paylaşmayı unutmayın. :)




Sevgiler

8 yorum:

  1. Ay inanmıyorum bu nasıl güzel bir renk ♥ Bu renk yeni sanırım daha önce görmedim bu seride çünkü en kısa zamanda gidip almam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yeni :) sen de bu tonları seviyorsun biliyorum :)

      Sil
  2. harika bir renk matlaştırıcı ile de harika durur bu renk .-))

    YanıtlaSil
  3. sade ve çok güzel bir renk, size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tırnağı, eli temiz gösteren renkleri seviyorum. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. çok hoş bir renk ben de aldım henüz kullanmadım. Taşlarla da süper olmuş bu arada tırnak şeklinizi kendiniz mi veriyosunuz ve nasıl ya ben neden yapamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu tonlar benim kurtarıcım :) Evet tırnağımı törpüyle kendim şekillendiriyorum. genelde küt kullanıyorum küt olacak şekilde törpülüyorum açıkçası nasıl tarif etmeliyim bilemedim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)