4 Temmuz 2016 Pazartesi

Watsons ve Gratis İndirim Alışverişim

Merhabalar

Bugün sizlere 2 gün önce yaptığım Watsons ve Gratis Bayram İndirimi alışverişimden bahsedeceğim.

Aslında çok fazla birşey almamaya çalıştım. Tamamen ihtiyacıma yöneldim. İhtiyacımın yanında da dayanamayıp aldığım şeyler oldu tabi :)



Öncelikle Watsons'a uğradım. Revlon fondöten uzun zamandır aklımda olan, denemek istediğim bir üründü. %50 indirimli olunca attım sepete. 
İndirimli fiyatı 25₺



Havaların ısınmasıyla sabitleyici pudraya ihtiyacım oldu ve transparan pudra arayışındaydım. Rimmel London stay matte pudra oldukça seviliyorsan ben de denemek istedim.
İndirimli fiyatı 11,40₺

Ve mağazada gezinirken gözüm fırçalara takıldı :)

Nascita'nın True Spirit Açılı Kabuki Fondöten Fırçasını görünce dayanamadım ve denemek istedim. Fazla fırça göz çıkarmaz :) Her zaman kullanılır düşüncesiyle hiç düşünmeden aldım ve iyi ki almışım. Yumuşacık! Çok sevdim. Henüz kullanmadım. İlk yıkamada da kıl dökme sorunu yaşamadığımı belirtmek istiyorum. Bir süre kullanıp paylaşacağım.
Sanırım bu üründe indirim yoktu ama emin değilim. 
Fiyatı 19,90₺



Aslında ihtiyaç alışverişim burada sonlandı. Tamamen gezmek amaçlı Gratis'e uğradığımda da Real Techniques pudra fırçasının yanlış hatırlamıyorsam %30 indirimli olduğunu görünce sepete attım.
İndirimli fiyatı 33,50₺

Elimde başka bir pudra fırçası vardı ama uzun zamandır almak istediğim bir fırça olunca kaçırmadım. Sadece tek ürünle kasaya yöneldim ve kasada Garnier makyaj temizleme suyunun fiyatı 11,90₺ a düşünce kaçırmak olmazdı. Makyaj temizleme sularını resmen içiyorum. O kadar çabuk bitiriyorum ki stoğumda bulunsun istedim.


İşte benim ihtiyaç alışverişim bu şekildeydi. Siz bayram indiriminde neler aldınız? Merakla bekliyorum :)


Şimdiden herkesin bayramını kutluyorum. İyi bayramlar geçirmenizi diliyorum.

Sevgiler

2 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Ben de bayram indiriminden Ogx Sea Salt Sprey ve Maybelline Color Tattoo On and On Bronze rengini aldım. Bronze'un bir tanesi sonuna yaklaşmışken kurumuştu, yenilemiş oldum; zira çok seviyorum! Güle güle kullan aldıklarını, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hep birlikte güle güle kullanalım :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)