16 Ekim 2016 Pazar

Hediyenin En Özeli; Özel Tasarım Bir Hikayesi olan Canlı Çiçekler

Merhabalar 
Mutlu Pazarlar! Bugünün konusu hediyeler olsun :) Hediyeyi kim sevmez ki? Kim hayır diyebilir? :)
Hediye almak kadar hediye vermekte bir o kadar mutlu ediyor beni. Sevdiklerimi mutlu görünce ben de onlar kadar mutlu oluyorum. 

Şimdi size hediyenin en özelinden bahsedeceğim. Hem özel tasarım hem de hikayesi olan bir hediye düşünün.
Hayatımızdaki değer verdiğimiz kişilere hediye seçimi yaparken özel ve anlamlı olmasını isteriz değil mi? Hatta ben çoğu zaman hediye seçimi yaparken inanılmaz zorlanıyorum. Çünkü en özelini en değerlisini arıyorum. İşte aradığımız hediye mutlubi.com 'da!



Sevgilinize, annenize, eşinize ve kendinize verebileceğiniz içinde hikayesi olan en değerli hediye...




Özel tasarım ve bir hikayesi olan bu canlı çiçekler sevgiyle, özenle evin en değerli köşesinde yer alacak.



Sevdiklerinize İstanbul içi özel tasarım çiçekler göndermek için mutlubi.com a mutlaka göz atmalısınız!
Eminim modelleri görünce dayanamayacaksınız sevdiklerinize hediye ederken kendiniz için de bir hediye seçeceksiniz :)



Sitede orkideler, skulentler, teraryumlar ve birbirinden güzel modeller mevcut.
Özel günler, doğum günü, anneler günü, yeni ev ve doğum hediyesi için oldukça şık seçenekler var.

Ayrıca söz-isteme günü için de oldukça ilginç ve şık bir hediye olacağını düşünüyorum. 

İşte benim huzur bulduğum köşem:)






Sevgiler

1 yorum:

  1. Teraryumlara bayılıyorum, kesinlikle aklımda olacak bu site! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)