5 Aralık 2016 Pazartesi

Cecile Long Kisses Lip Gloss 25

Herkese Merhaba
Haftaya güzel başlayalım ve güzel bir hafta geçirelim :) 
Giriş cümlelerim biraz klasik olacak ama "son zamanlarda elimizden düşmeyen likit mat rujlardan" diyerek başlıyorum :))))



Cecile'de likit mat ruj modasına uyum sağlayarak bir seri oluşturmuş. Başlıktan da anlaşılıyor zaten blogumun konuğu Cecile likit mat rujlardan 25 numaralı renk.




Öncelikle şunu söylemeliyim bu renk kesinlikle sonbahar-kış rengi. Rujları mevsimsel olarak ayırmasam da bu tonlar benim için kış günlerine yakışan renklerden. 



Bu arada kuruyan güllerimle nasıl da uyum içinde değil mi? :) 


Fırçası ise bu şekilde.


Cecile, diğer mat rujlar gibi dudağı kurutabiliyor. Öncesinde renksiz nemlendirici kullanıyorum. 



Kalıcılığı oldukça başarılı ancak sürümü zor bir renk. Diğer renklerde böyle bir sorun yaşamadım ama 25 numaralı renkte dalgalanma sorunu yaşanıyor. 



Renk şahane ama zor bir yapısı var üst üste defalarca sürmeme rağmen dalgalanma sorununu çözemedim. 



Siz de Cecile likit mat rujlarını denediniz mi? Eğer denediyseniz en sevdiğiniz rengin numarasını yorum olarak bırakmayı unutmayın:)



Sevgiler

7 yorum:

  1. Renk şahaneymiş ama dalgalı olması üzücü, sanırım likit mat rujların koyu renklerinin çoğunda var bu problem, ben de benzer sıkıntıyı Pastel 23'te yaşamıştım çok dikkatli bir uygulama gerektiriyor.
    Paylaşımın için teşekkürler,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın koyu renkleri uygulamak zor. Rica ederim, sevgiler

      Sil
  2. Tuğçe'cim, bu "renk" rujun markasından bağımsız olarak çok çok zor ve mat rujlarda dalgalanma sorununu "bu renk özelinde" çözmüş markaya rastlamadım. NYX, Flormar, MAC... yok yani olmuyor. Bir tek elimde Estee Lauder'in bir likit ruju var, bu renge çok yakın, onda sorun yaşamıyorum ama o da mat değil. Nasıl yapacağıza da çözeceğiz bilmiyorum çünkü kullanmayı en çok sevdiğim tonlardan biri. Yolunu bulursak birbirimize haber verelim. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu tonu ben de çok beğeniyorum. Şahane bir renk ve bu renk benim için mat olmalı. Estee lauder kullanmamıştım. Çok teşekkür ederim ben de kocaman öpüyorum yorum yapan ellerin dert görmesin:) sevgiler

      Sil
  3. Açık renklerde bu seri daha başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de açık renklerini daha çok seviyorum:)

      Sil
  4. Bu ton harikaymış, durabileceği en güzel şekilde durmuş dudağında. Çünkü gördüğüm kadarıyla dalgalı bir ruj fakat sen olabildiğince güzel sürmüşsün, ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)