28 Aralık 2016 Çarşamba

Flormar Daily Party Yeni Koleksiyon

Merhaba

Bugün Flormar'dan çok şirin bir paket aldım. Ve instagram hesabımda storyde ilk olarak inceledim. Siz de günlük paylaşımlarımı takip etmek isterseniz beni takip edebilirsiniz. Kullanıcı adım @tugceninkalemindenblog



Öncelikle bu şirin hediyeleri ve güzel notları için çok teşekkür ederim. Flormar Türkiye ekibinin yeni yılını kutluyorum, mutlu seneler diliyorum.




Yine harika bir koleksiyon olmuş. Flormar'ın yeniliklerine yetişemez olduk. Işıl ışıl gösterişli ambalajlar ve koleksiyondaki ürünler birbirinden güzel. Bugün ise ürünlerin ilk incelemesini paylaşmak istedim. Kullandıktan sonra tek tek kaleme alacağım ve instagram hesabımda ürünlerle yaptığım makyajımı paylaşacağım.




Koleksiyonun en gözdesi; Kontür, allık ve aydınlatıcı kiti.



Bendeki 03 Bronze Party
Koleksiyonda sanırım 3 farklı renk seçeneği bulunuyor. Fiyatı ise 34,90₺





Body Mist Fancy



Koku tarifi yapmakta zorlanıyorum ama çiçeksi yoğun bir kokusu olan body mist gelmiş.  



3 farklı koku seçeneği var. 165 ml. Fiyatı 19,90₺






Şık ambalajı ve iddialı rengiyle harika bir ruj bulunuyor. Rengini olduğu gibi yansıtamadım maalesef nedense hep koyu görünmek istedi :) 



Çok hoş bir rengi var en kısa zamanda deneyip paylaşacağım.



Bendeki rengin adı 06 Fearless Amethyst.
Koleksiyonda 6 farklı renk ruj bulunuyor fiyatı ise 24,90₺





Koleksiyonda bir de tekli, ışıltılı farlar bulunuyor. Tam da benim zevkime uygun bir renk gelmiş.



Işıl ışıl harika bir bronz. En kısa zamanda deneyip, paylaşacağım.



Koleksiyonda 7 farklı renk bulunuyor. Bendeki 02 Bronze Beam. Fiyatı da 19,90₺




Henüz denemedim ama silikon fırçalı maskarası bulunuyor.



Bendeki rengi siyah. Silikon fırçaları seviyorum kullanışlı oluyorlar.



Tek renk olarak satışta fiyatı da 24,90₺



Ve incecik fırçasıyla minik, şirin bir likit eyeliner var. 



Çantada taşımalık minik boyunu sevdim. İlk olarak elime sürdüm gerçekten simsiyah oldukça güzel görünüyor. Kullanıp ayrıca kaleme alacağım.



Bu da maskara gibi siyah tek renk satışa sunulmuş. Fiyatı ise 19,90₺




Gelelim ışıl ışıl ojelere...
Koleksiyonda 5 farklı seçenek bulunuyor.
Benim elimde olanlar ise 02 Glitterball ve 05 Silver in Black. 



Bir de daha önceden de severek kullandığım topcoat bulunuyor. Ojeyi hızla kurutuyor ve harika bir parlaklık kazandırıyor. Ayrıca ojeyi koruyor.

Ojelerin fiyatları ise 4,95₺




Severek kullanacağım güzel bir koleksiyon olmuş. Benim için keyifli bir deneyim olacak. Flormar mağazalarında ve www.flormar.com.tr 'den koleksiyonu inceleyebilirsiniz.


Sevgiler

2 yorum:

  1. Far ruj ve ojeler diyorum 👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj gerçekten şahane:) kontür,allık ve aydınlatıcı paleti de güzel:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)