3 Aralık 2016 Cumartesi

Sleepy Doğal Islak Havlu ve Makyaj Temizleme Havlusu

Özellikle bebişlerin temizliğinde doğal ürünler tercih etmek gerekiyor. Henüz evli değilim ve bebeğim yok ama bu tarz doğal ürünlerle şimdiden tanışmak benim için ileride faydalı olacak. 


Sleepy doğal ıslak havlu makyaj yaparken sürekli makyaj masamda, elimin altında kolayca ulaşabileceğim şekilde bulunduruyorum. Bu ıslak havlu diğer havlulardan farklı. Tamamen doğal, saf su içeriyor. Alkolsüz, parfümsüz ve paraben içermeyen bir ürün. Hassas ciltler için uygun, dermatolojik olarak test edilmiştir. Merak eden annelerin incelemesini öneriyorum. 








Salatalık özlü makyaj temizleme havlusu, makyajımı çıkarmaya üşendiğimde ya da seyahatlerde oldukça pratik oluyor. Diğer makyaj temizleme mendillerine göre boyutu daha büyük. Bir havlu makyajımı çıkarmaya yetiyor. Temizleme havlusu ne çok ıslak ne de çok kuru. Cildimi gerip, kurutmadı ama hangi mendili kullanırsam cildimde hafif bir yanma hissi oluyor nedenini bilemiyorum ama cildim hassaslaşıyor. Sizde de böyle bir durum oluyor mu? 

Dediğim gibi sürekli makyaj temizleme mendili kullanmıyorum acil durumlarda kullandığım için cildimde herhangi bir sorun oluşturmadı. Bu denediğim salatalık özlüydü başka çeşitleri varsa denemek istiyorum. Tüm ciltler için uygun. Alkol ve paraben içermiyor. Paket içerisinde 20 adet havlu bulunuyor.



Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)