7 Aralık 2016 Çarşamba

Yves Rocher Gözenek Sıkılaştırıcı ve Kusur Giderici Nemlendirici JelKrem

Merhaba, Günaydın :)

Bugün Yves Rocher Gözenek Sıkılaştırıcı ve Kusur Giderici Nemlendirici Jel Kremim bitmek üzere son 1-2 kullanımlık kaldığı için artık kaleme almak istedim.



Yves Rocher'den daha önce yine aynı serinin toniğini kullanmıştım. Hatta tonikle ilgili yazım burada. Toniği çok sevince aynı seriye devam etmek istedim. Biten toniğimin yerine yenisini ekledim ve seride bulunan yıkama jeli, nemlendirici jel krem ve maskesiyle beraber tüm seriyi satın aldım. Detaylı olarak diğer ürünlerden de ilerleyen günlerde bahsedeceğim.


Cilt tipim karma ama dönem dönem yağlanma sorunu yaşıyorum. Bu kremin benim için en büyük artısı mat bir görünüm sağlaması. 



Gözenek Sıkılaştırıcı ve Kusur Giderici Nemlendirici Jel Krem;
Cildin sebum dengesini kontrol altına alıyor ve dengeliyor. Ciltteki fazla yağı emerek parlamayı önlüyor. Pürüzsüz yumuşacık, hani derler ya dokununca kadifemsi bir his uyandırıyor. Bir de gözenek görünümünü hafifletiyor.

Bu arada cildimde sivilcelenme gibi bir sorun yaşamadığımı belirtmeden geçemeyeceğim. 

Paraben, mineral yağ (petrol), renklendirici içermiyor.

50 ml'lik bir ürün. Açıkçası üründen memnunum tekrar devam etmeyi düşünüyorum ama yeni ürünler denemeyi de seviyorum. Öneriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum...

Sevgiler

4 yorum:

  1. Yağlı cilt uzmanlık alanıma girmese de kullandığım dönemde Bioderma Sebium Pore Refiner'a bayılmıştım; denemediysen aklında olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denememiştim ama not alıyorum çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. ben şuan kullandığım nemlendirici kremden memnunum akneli cilt için farmona matting day krem uv ışınlarından koruyor ve matlaştırıcı etkili tavsiye ederim çok güzel bir krem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda bulunsun bilmiyordum çok teşekkür ederim...

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)