7 Mart 2017 Salı

Bonica Silisponge / Silikon Fondöten Süngeri

Merhaba

Son zamanlarda görüp inanılmaz merak ettiğim silikon sünger yani silisponge sonunda deneyebildim! Benim için inanılmaz keyifli bir deneyim oldu. 



Bonica markalı Silisponge, ilk olarak Tekin Acar Cosmetics mağazalarında satışa sunuldu ama artık EVE mağazalarında bulabileceğimiz bir ürün. 



Öncelikle silisponge kullanırken, kullandığınız sünger ve fırçaları unutun :) Eliniz alışana kadar birkaç uygulama yapmanız gerekiyor. Hiç ürün emmemesi büyük bir avantaj. Azıcık fondöteni tüm yüzünüze yayabiliyorsunuz ve üstelik silikon olduğu için hiç iz bırakmıyor. Bu arada iz bırakmaması için elinizin alışması gerekiyor. Öncelikle fondöteni düz hareketlerle yüzümüze yayıyoruz. Yaydıktan sonra pıt pıt hareketlerle cildimize yediriyoruz. Aslında oldukça basit :)



İz yapmaması, fondöten emmemesi ve kolayca temizleniyor oluşuyla benim gönlümü fethetti :) Fondöten uyguladıktan sonra hiç üşenmeden sabun ve suyla kolayca temizliyorum. Benim gibi fırça ve sünger yıkamaya üşenenler için harika bir ürün. 




Pratik bulduğum ürünlerden. Denemenizi öneririm. Tekin Acar mağazasında sorduğumda yanılmıyorsam fiyatı 21₺ idi. Bildiğim kadarıyla ülkemizde farklı markalarda silikon sünger var mı bilmiyorum ama bazı instagram satıcıları yurtdışından çok çok uyguna aldıkları ürünü 75-80₺ gibi fiyatlara satılıyor. Tabii bu fiyatın böyle olması da bizim ürüne olan ilgimiz:) Gerçekten merak edilecek bir ürün ve oldukça kullanışlı ama 80₺'lik değeri olmadığını düşünüyorum. 



Sevgiler

6 yorum:

  1. enteresan bir ürün en önemli özelliği de ürün tasarrufu yapması imiş :)

    YanıtlaSil
  2. ben de dün yazdım ve baya da iyi buldum ürünü çabucak temizleniyor olması da çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çabucak yıkanıp tekrar kullanılması oldukça rahat oluyor böyle pratik ürünleri seviyorum :)

      Sil
  3. Dış yuzeydeki jelatini cikartiyoruz degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır jelatin çıkarılmıyor. Paketinden çıkarıp kullanabiliyorsunuz.

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)