6 Mart 2017 Pazartesi

Online Alışveriş // Dermokozmetika.com.tr

Merhabalar

Cildim hassas olduğundan ihtiyacıma uygun olan cilt bakım ürünlerini genelde dermokozmetik ürünlerden seçmeye çalışıyorum. Diğer ürünlere göre içeriği oldukça temiz ürünler. Her cilt tipine ve cilt hassasiyetine göre ürünler mevcut. Dermokozmetik olarak satılan ürünler sadece eczanelerde ve online dermokozmetik sitelerinde satılıyor. Maalesef ki eczanelerde fiyatlar online satış sitelerine göre daha yüksek. Fiyatlar daha uygun ve sıkça kampanyalar olduğu için online satış sitelerinden alışveriş yapmak daha avantajlı oluyor. Benim tercihim ise dermokozmetika.com.tr 

Dermokozmetika.com.tr siparişleri oldukça kısa zamanda ulaştırıyor. Seçtiğim ürünler 1 gün sonra ulaştı. Hiçbir sorun yaşamadığım için ve bolca tester gönderdikleri için bundan sonra sıkça alışveriş yapacağım bir site oldu. 



Dermokozmetika dan tercih ettiğim ürünler ise;
Avene Termal Su Spreyi ve Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan.


Avene Termal Su Spreyini daha önceden de kullanmıştım. Hatta başka markalarında denedim. Cildim hassas olduğundan termal su spreyleri kurtarıcım oluyor. Gün içinde cildimde kızarıklıklar olabiliyor onu yatıştırmak için kullanıyorum ve özellikle yazın sıcaktan bunalınca sıkıp rahatlıyorum onun dışında ağdadan sonra, makyajdan önce cildimi makyaja hazırlamak için ve makyajımı tamamladıktan sonra kalıcılığını sabitlemek için kullanıyorum. 



Bendeki 150ml'lik olanı bir de daha küçük boyu mevcut o da çantada taşımak için ideal.



Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan, beni tanıyanlar ve instagramdan takip edenler bilirler hemen hemen her markanın saç dökülmesine karşı etkili ürününü deniyorum. Dönem dönem mevsimsel olarak aşırı saç dökülmesi sorunu yaşıyorum ve tararken kopmalar oluyor o yüzden sürekli güçlendirici ve dökülme karşıtı ürün arayışındayım. Bu defa da tercihim Vichy oldu. Vichy Dercos Saç Dökülmesine Karşı Şampuan, zayıf saç köklerini güçlendirmeyi ve içeriğindeki saç dökülmelerine karşı patentli molekül olan Aminexil ve PP/B5/B6 vitaminleri ile zayıf saç köklerine güç ve canlılık katarak uzamayı hedefliyor. Saç dökülmelerine karşı etkisi klinik olarak kanıtlanmış bir ürün. Açıkçası beni heyecanlandıran ürünlerden :) 



400 ml'lik bir ürün. Pompalı olduğu için kullanımı kolay ve bereketli olacağını düşünüyorum. Saçlarım uzun olduğundan 2-3 pompa sıkarak kullanıyorum. Diğer şampuanlar gibi yoğun bir köpürme olmuyor. Denemeye yeni başladığım için dökülmeye karşı etkisiyle ilgili yorum yapmak için çok çok erken. Ürünü bitirince kaleme almak istiyorum. Bu arada erkekler için de uygun bir şampuan olduğunu belirtmek istiyorum.

Eğer denediyseniz düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.



Sevgiler

4 yorum:

  1. bu şampuanı çok merak ettim ben de zaman zaman oluyor bahsettiğin durum sonra kendiliğinden geçiyor. Avene zaten en sevdiğim dermokozmetik markaların başında bu termal su da diğer markalarından bir iki tık daha iyi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok seviyorum bu siteyi ;)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)