8 Mayıs 2017 Pazartesi

Candela Losyon Mum

Farklı ve ilginç bulduğum bir üründen bahsedeceğim. @candela.candle ile katıldığım bir etkinlikte tanışma fırsatım oldu. Instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz.




Candela Losyon Mum, bildiğimiz mumlardan farkı mumu yakıp kullandıktan sonra eriyen kısmı losyon yani nemlendirici krem olarak kullanabilme özelliğine sahip bir mum. 



Oldukça ilginç geliyor değil mi? :) Bende merak edip hemen kullanıp nemlendirme özelliğini deneyimledim. Sadece elime sürerek denedim nemlendirmesi gayet güzel bir de kokusundan dolayı rahatlatıcı bir etkisi oluyor.



Bendeki Sandal ağacı ve Sedir kokusuna sahip. Oldukça dinlendirici ve rahatlatıcı bir kokusu var özellikle kitap okurken uyumadan önce bu tarz kokular kullanmayı seviyorum uyku öncesi rahatlatıcı etkisi oluyor.

Ben ilk kez böyle bir mum denedim siz denemiş miydiniz? Merakla yorumunuzu bekliyorum.


Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım @TugceninKalemindenBlog


Sevgiler

2 yorum:

  1. ilk defa duydum çok ilginç kesinlikle denemeyi isterim :-))

    YanıtlaSil
  2. ben hiç denemedim ama oldukça ilginç geldi şuan görünce :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)