19 Mayıs 2017 Cuma

Farmasi Kamuflaj Likit Kapatıcı

Merhaba 

Farmasi kamuflaj likit kapatıcıyı bir süredir kullanıyorum. Bendeki rengi 02-Light.




Fırçalı bir ucu var. Kalem şeklinde olduğu için alt kısımdaki aplikatör çevirerek ürün geliyor. Yeterli miktarda ürün almayı sağlıyor ancak bereketli olmuyor çok çabuk bitiyor. Günlük makyajımda elim hep bu tarz hafif kapatıcılık sağlayan ürünlere gidiyor. Hem kullanımı kolay hem de sağladığı görünüm yeterli oluyor.



Yüksek kapatıcılık sağlamıyor ama günlük kullanım için kapatıcılığını yeterli buldum ayrıca aydınlık bir görünüm sağlamasını sevdim.



Nemli süngerle ya da parmağımla pıt pıt sürüyorum hemen sabitleniyor o yüzden çizgilere dolmaması için sabitlemek gerekiyor. Çizgilere dolunca süngerle tekrar üstünden geçiyorum.

Farmasi ürünlerine @farmasinurcan instagram hesabından ulaşabilir, güvenle satın alabilirsiniz...


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)