9 Mayıs 2017 Salı

LR Colours Asentonsuz Oje Çıkarıcı Kutu

Merhaba 

Bugün tırnaklarım ojesiz, günün ojesi yerine iyi bir çıkarıcıdan bahsedeceğim :) 

Favori LR ürünüm!

Oje sürmek, renklerle oynamak güzel ancak ojeyi çıkarırken zamanımı alan  ve tabii ki tırnağıma zarar veren çıkarıcılardan uzak duruyorum.




İnanılmaz pratik bir ürün, tırnağa zarar vermeden hızlıca ojeyi çıkarıyor. Ojeyi çıkarırken kırmızı/bordo gibi koyu renkler tırnak etrafına yayılmıyor.

İçeriğinde kayısı çekirdeği yağı bulunuyor. Ojeyi çıkarırken aynı zamanda tırnağı besliyor ve diğer çıkarıcılar gibi tırnağı kurutmuyor.

Birçok oje çıkarıcı ürün temizleme esnasında beni çok rahatsız ediyor resmen nefesimi tıkıyor. Bu hiç rahatsız etmiyor üstelik hoş bir kokusu var.



Bu arada özellikle belirtmek istiyorum bu kullandığım üçüncü kutum. Nasıl sevdiğim artık anlaşılmıştır. Oje çıkarıcıyı paylaştığım videom instagram hesabımda, bakmayı ve takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım @TugceninKalemindenBlog


100ml'lik bir ürün ve açıldıktan sonra kullanım ömrü 36ay. Zaten sık sık oje değiştiren biriyseniz yaklaşık 1 yıl kadar kullanıma uygun.

Denemenizi öneririm, sevgiler...

1 yorum:

  1. Ben daha oje sürmeden nasıl çıkaracağım diye düşünen biriyim ama bu temizleyici gerçekten başarılı:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)