15 Mayıs 2017 Pazartesi

Miniso Alışverişim

Dün paylaştığım günün ojesinde miniso dan alışveriş yaptığımdan bahsetmiştim. Bugün ise miniso alışverişimden bahsetmek istiyorum.

Miniso, Maltepe Park avm de yeni açıldı ve açılışa özel 75₺ üzeri alışverişlerde %10 indirim vardı.

Ben hafta sonu ve Anneler Günü öncesi gittiğimden avm de miniso da müthiş kalabalıktı. Çok fazla ürün inceleme şansım olmadı ama bir daha sakin bir günde gittiğimde rahat rahat inceleyip alışverişimi yapacağım. Ojelerden zaten bahsetmiştim. Önceki yazıma bakabilirsiniz. Rengarenk çeşit çeşit ojeler vardı. Ben şişelerini çok sevdiğim için bu ojeleri tercih ettim.



Ojeler 15ml ve tanesi 4,95₺




Takma kirpikleri ise birçok kişinin paylaşımında görüp merak ediyordum. Bulunca da attım sepete :) Umarım kullanışlı olurlar fiyatı oldukça uygundu. Denedikten sonra mutlaka paylaşırım.



Pakette 10 adet takma kirpik bulunuyor. Fiyatı ise 9,95₺







İçinde 240 adet pamuk bulunan makyaj temizleme pamuğu aldım. Bunlar dikişsiz pamuklardan yüz için kullanamasam da oje çıkarmak için kullanırım dedim o da 9,95₺



Son olarak şirin bir el havlusu aldım. O da çeyizimde yerini alacak :)) böyle şirin şeyleri seviyorum denk gelince de kaçırmıyorum. Fiyatı 12₺



İlk alışverişim bu şekilde oldu ama devamı gelecek. Miniso sayfasında gördüğüm not aldığım birkaç ürün daha var. Hatta görünce aaa ben bunu nasıl görmem dedim :))) Siz miniso dan alışveriş yaptınız mı? Neler aldığınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim ve bir sonraki alışverişim için önerilerinizi bekliyorum...


Sevgiler

1 yorum:

  1. Miniso çok şirin bir marka ve ürünlerinin fiyatları da epey hesaplı duruyor. Ankara'da mağaza açsalar bakacağım mutlaka, bekliyorum :)) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)