3 Haziran 2017 Cumartesi

Günün Ojesi / Flormar FC06 Go Nude ~ Kalyon Matlaştırıcı ~ Avon TırnakSüsleri

Herkese Merhaba,
Güzel bir haftasonu geçirmeyi diliyorum.

Haftasonu tırnaklarım bu şekilde :)



Zaten tırnaklarımdan çıkarmaya kıyamayacağım bir nail art oldu :)




Kullandığım ürünler ise;



Flormar full color ojelerinden FC06 Go Nude rengini sürdüm. En sevdiğim renklerden tek başına bile sık sık kullanıyorum. 




Kuruduktan sonra,
Kalyon oje matlaştırıcıyı kullandım. Bu matlaştırıcı tek seferde düzgün bir şekilde uygulamak gerekir aksi halde çizgilenme yapabiliyor. 




Matlaştırıcı kurumadan,
Avon'dan aldığım tırnak taşlarıyla süsledim. Ben taşları düz bir şekilde sıraladım ama siz farklı şekilde de süsleyebilirsiniz.
Bu arada matlaştırıcı çabuk kuruduğu için her tırnağa tek tek sürerek süsledim.




Sonucu inanılmaz sevdim. Tırnak boyunun uzunluğunu ön plana çıkarıp, zarif bir görünüm sağladığını düşünüyorum. Ne dersiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)