12 Haziran 2017 Pazartesi

Miss W Kaş Kiti ~ 07

Merhaba 
İlk kez bir kaşfarına bu kadar bağlandım desem? :)

Kısaca Miss W markasından bahsetmek istiyorum.Miss W bir Fransız markası.
Ürünlerinin tamamı Cosmebio, ECOCERT ve Qualite France organik sertifikasına sahip.
Hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar ve hayvanlar üzerinde test edilmiş hammaddeler kullanmayan bir marka.




Miss W markasının 3 renkten olan kaş kitiyle tanıştığımdan beri sürekli kullanıyorum. Kızıllık içermiyor çok doğal duruyor. Üstelik kitin içindeki fırçalar çok kullanışlı, kendi fırçasıyla tarayıp boşlukları dolduruyorum.



Kaşların çok koyu durmasını sevmiyorun o yüzden en açık renk ile bi ton koyu olanı karıştırarak kullanıyorum.

Miss W ürünlerine @yasamdukkani hesabından ve www.yasamdukkani.com.tr den ulaşabilirsiniz.


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)