2 Haziran 2017 Cuma

Scinic Sparkling Pore Tonik & Vita Ade Göz Kremi

Scinic markası Watsonsta ilk satışa sunulduğu zaman merakla satın aldım.



Son zamanlarda süzenli olarak kullandım ve şu an bitmek üzere.
Scinic, Kore markası. Sparkling pore serisi mineral su içeriğiyle gözenek görünümünü hafifletmeye yardımcı oluyor.
Gerçekten de sabah-akşam düzenli kullandığımda gözle görülür bir hafifleme olduğunu gözlemledim.
Yanlış hatırlamıyorsam 29,90₺ gibi bir fiyatı vardı. Böyle uygun fiyatlı, içeriğine ve işlevine göre oldukça başarılı bulduğum bir tonik.




Vita Ade göz kremi ise,
İçeriğinde 10 çeşit meyve özü bulunuyor. Nemlendiriyor, cildin elastikiyetini arttırarak kırışıklık oluşumunu hafifleten bir ürün.
İtiraf ediyorum ambalajına bayılıp aldım.
Oldukça şirin ve kullanışlı.
Şırınga gibi arkasından bastırınca uç kısımdan krem geliyor. Böylece istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz. 
Severek kullandığım bir ürün oldu ama bitirince farklı bir göz kremi denemek istiyorum. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 49,90₺ olabilir. :)


Kore güzellik ürünlerini Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)