13 Haziran 2017 Salı

The Pink Ellys Crayon Ruj ~ Fig

Merhaba 
Günün ruju günlük makyajımda kullandığım en sevdiğim renklerden. The Pink Ellys Crayon kalem rujlarından Fig rengi. 




Mat bitişli ve sert bir yapısı var öncesinde nemlendirici kullanıyorum. Eşit sürmek zor olduğu için nemlendirici şart :)

Bu arada siz de benzettiniz mi bilmiyorum ama MAC Kinda Sexy ile rengini çok benzetiyorum. 



O yüzden karşılaştırmak istedim. Sizce de benziyor mu? Bence uygun fiyatlı versiyonu:)

Günlük makyajımda açık, nude diye tabir ettiğimiz renkleri kullanmayı seviyorum ve kolay uygulanabilen rujlar tercih ettiğim için kalem formdaki rujlar pratik oluyor. Çantada taşımalık :) 

The Pink Ellys ürünlerini denediniz mi? Denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.

The Pink Ellys ürünlerine Cosmo Home mağazalarından ve online sitesinden ulaşabilirsiniz...


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)