20 Temmuz 2017 Perşembe

Gosh Boombastic XXL Swirl Volume Mascara

Merhaba, geçen bayram indiriminde aldığım Gosh Boombastic maskaradan bahsetmek istiyorum. Gratis'in yaz indirimi başladı ve devam ediyorken indirimden yararlanıp almanız için bu maskaradan bahsedeceğim.



Aslında mağazaya gittiğimde aklımda başka bir maskara vardı sadece onu alıp çıkacaktım ama mağaza çalışanı öyle ilgiliydi ki bu maskarayı denememi önerdi. Orada hemen denedik ve sonuca bayıldım :) 



Benim en en en sevdiğim maskara oldu. Büyük tombul bir fırçası var.
Kirpikleri uzatıyor ve müthiş dolgunluk kazandırıyor. Üstelik simsiyah... daha ne olsun :)



Bu arada argan yağı içeriyor kirpiklerin dökülmesini önlüyor ve besliyormuş.
Benim beklentimi çok çok iyi karşıladı.



İndirim 23 Temmuz'da sona eriyor bilginiz olsun bakmanızı öneririm.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)